Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Lørdag er en bedre drikkedag, pleier å være flere folk på byen da. Men en god film, digg mat og drikke samt godt selskap kunser grøftefylla anyday Endret 5. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man skal drikke av seg på fredager, ikke sitte hjemme og se trasige filmer og tv-programmer Man skal drikke av hva sa du? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Det ER kjedelig. Lukking fårwård to it Blir ikke mye digg mat og drikke samt godt selskap når man er syk og jævlig. Beklager, skal ikke spre mer negativ energi nå. Llandari: Ikke mobb dialekta mi! Endret 5. desember 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dagens middagsplan: Biff med friterte potetbåter og maiskolber stekt i kryddersmør *løpe på kjøkkenet* Llandari: Ikke mobb dialekta mi! Det var absolutt ikke med vilje. Hadde bare ikke hørt uttrykket før, Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er kanskje egentlig ikke dialekt. Fikk det bare for meg en eller annen fuuktig kveld, at "nå drikker vi av oss!" Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Her var det liv i kveld gitt... Kan opplyse om at middagsplanen var meget vellykket *stappmett* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Drikke fra seg er vel uttrykket du leter etter. På bokmål vaffal. Drikk urge! Selvfølgelig har de slutta å selge den diggeste brusen de fleste stedene i verden, og i Norge får man selvfølgelig ikke 1,5 liters-flasker. Endret 5. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I morgen blir en merkelig dag... skal på julebord med jobben, greit nok det i seg selv... problemet er jo det at jeg ikke engang har startet og jobbe der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 wee skal på tg i år for første gang Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er ikke TG ferdig for i år? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hømm tja neste år blir vell faktisk riktig da nyttår har ikke vært enda Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I morgen blir en merkelig dag... skal på julebord med jobben, greit nok det i seg selv... problemet er jo det at jeg ikke engang har startet og jobbe der Beste måten å bli kjent med sine kollega'er på. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Selvfølgelig har de slutta å selge den diggeste brusen de fleste stedene i verden, og i Norge får man selvfølgelig ikke 1,5 liters-flasker. Stakkars uvitende menneske. Såklart får man Urge i 1,5 liters-utgave Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Beste måten å bli kjent med sine kollega'er på. Bare passe på alkoholinntaket, så burde det gå greit Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nice da Espen! "Blinddate" med jobben. Pass på å ikke snakke skit om noen da Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som kan hjelpe meg litt her? Jeg skal kjøpe anlegg og finner bare onkyo reciever til 20 tusen skulle ønske jeg fant en til 35 tusen. Vet noen om noe? Jeg har titta på stereofil og prisguiden men fant ingenting. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor MÅ den koste så mye? Anyways - noen som kan anbefale noen gode filmer? Komedie helst.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oceans Eleven er feelgood til tusen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som kan hjelpe meg litt her? Jeg skal kjøpe anlegg og finner bare onkyo reciever til 20 tusen skulle ønske jeg fant en til 35 tusen. Vet noen om noe? Jeg har titta på stereofil og prisguiden men fant ingenting. Jeg kan godt kjøpe den til 20.000 og videreselge den til deg for 35.000 altså. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oceans Eleven er feelgood til tusen. Den originale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg