NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hmmmm..... Velkommen tilbake Kaninen. Jeg må bare beklage hvis du følte deg forfulgt og støtt av min post tidligere i dag, det var virkelig ikke intensjonen. /me bøyer seg i støvet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ville bare vært snill med deg, Kanin33 Pule? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Neida, lever enda jeg. Alle har sin rett til å google meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Pule? Herregud mann, du har ikke lært noe. Ey, kanin33. Jeg har sjokkis, peis og dobbeldyne. Pule? Endret 5. desember 2008 av Volcov Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så flott! Godt at det er ute av verden i alle fall. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Pule? Herregud mann, du har ikke lært noe. Ey, kanin33. Jeg har sjokkis, peis og dobbeldyne. Pule? Seff Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Pule? Herregud mann, du har ikke lært noe. Ey, kanin33. Jeg har sjokkis, peis og dobbeldyne. Pule? Dere er n00bs, Kanin..Jeg har sjokolade, en god seng, en flott film og er same. Pule? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Samer puler rein Sameboe, ikke kaniner ... du har missforstått noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Samer puler rein Sameboe, ikke kaniner ... du har missforstått noe. Hun er et unntak... Dessuten liker hun samer Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nå fikk jeg lyst på mozell. Får vel kjöpe meg en flaske eller to når jeg kommer til Norge om litt over en uke. Begynner vel å bli noen år siden jeg har drukket det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nå fikk jeg lyst på mozell. Får vel kjöpe meg en flaske eller to når jeg kommer til Norge om litt over en uke. Begynner vel å bli noen år siden jeg har drukket det. Neinei, det er satansdrikk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den er faktisk ikke så god, selv om en husker den som god. Ble skuffa jeg . Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) For å bli godtatt som en ekte forumdebatant, poster jeg et bilde av meg selv. Endret 5. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Helvete, jeg hater hjemmefredager. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jim: Holy crap, det der freaka meg ut. ^^ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Helvete, jeg hater hjemmefredager. Hvorfor det? Fredag er det skole. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man skal drikke av seg på fredager, ikke sitte hjemme og se trasige filmer og tv-programmer Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nånå, du er ikke akkurat noen engel sjøl når det gjelder å skremme bort noobs fra DNFK, eple Fe er en engel, jo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man skal drikke av seg på fredager, ikke sitte hjemme og se trasige filmer og tv-programmer Høres kjedelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg