Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Srsly gais. La oss behandle nykommere pent. Er tragisk at man må ha grønt nick for ikke å bli brutalt analstimulert av hele DNFK-gjengen. Og grønt nick er bare akkurat nok. Skal man virkelig føle seg trygg må man jo ha rødt nick.

Jeg kan huske en stund for noen år siden da det var spesielt de med grønt nick som fikk gjennomgå.

Lenke til kommentar
i know, glidemiddel og bonger på nattbordet atm om du er keen på en tur? Skal legge meg nå uansett (takk fucked døgnrytmne!) og har selvsagt planlagt en stille-lars (aka stryke laksen) før jeg sovner.

God natt :)

Jeg er keen som big black african-american tits!
Lenke til kommentar

Det blir fort som med ledere som skal være bestekompis med alle på avdelingen sin. Ingen struktur og konfliktskye og tør ikke ta opp vanskelige ting, fordi de ikke vil skape dårlig stemning og de er kompiser med alle sammen og prater på MSN på fritida osv.

Lenke til kommentar
Nei, noen ledere har en stil som gjør at de både er godt likt og samtidig respektert nok til at man ikke tør å slenge for mye med leppa til dem. Og vet at å bli "kalt inn på kontoret" ikke bare alltid er for en koseprat.

Har en sånn sjef selv, det er veldig greit. Holder styr og er ikke redd for å gi beskjed, men fortsatt hyggeligere enn folk flest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...