hylo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ingen som hverken klarer eller prøver å analrape meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Srsly gais. La oss behandle nykommere pent. Er tragisk at man må ha grønt nick for ikke å bli brutalt analstimulert av hele DNFK-gjengen. Og grønt nick er bare akkurat nok. Skal man virkelig føle seg trygg må man jo ha rødt nick. Jeg kan huske en stund for noen år siden da det var spesielt de med grønt nick som fikk gjennomgå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg både klarer og vil analrape deg. Egentlig så tror jeg ikke at du har noe i mot det heller. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg både klarer og vil analrape deg. Egentlig så tror jeg ikke at du har noe i mot det heller.SRSLY, you make me wet 'n slippery. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 i know, glidemiddel og bonger på nattbordet atm om du er keen på en tur? Skal legge meg nå uansett (takk fucked døgnrytmne!) og har selvsagt planlagt en stille-lars (aka stryke laksen) før jeg sovner. God natt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 LOST IT Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 i know, glidemiddel og bonger på nattbordet atm om du er keen på en tur? Skal legge meg nå uansett (takk fucked døgnrytmne!) og har selvsagt planlagt en stille-lars (aka stryke laksen) før jeg sovner. God natt Jeg er keen som big black african-american tits! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vel. Moderatorer som får gjennomgå bryr seg nok desverre for mye om hva brukerne mener om dem. Spesielt om de kjenner brukerne in real life. Nytter ikke å moderere her i Off-topic om man er bekjent med de man skal moderere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det blir fort som med ledere som skal være bestekompis med alle på avdelingen sin. Ingen struktur og konfliktskye og tør ikke ta opp vanskelige ting, fordi de ikke vil skape dårlig stemning og de er kompiser med alle sammen og prater på MSN på fritida osv. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ledere får vel pes uansett hva de gjør. Stakkars menneskegruppe. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det går an å være leder og være kompis med de ansatte. Der handler bare om å sørge for at begge parter er klar over at på jobben er man profesjonell, og skiller jobb og fritid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, noen ledere har en stil som gjør at de både er godt likt og samtidig respektert nok til at man ikke tør å slenge for mye med leppa til dem. Og vet at å bli "kalt inn på kontoret" ikke bare alltid er for en koseprat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nånå, du er ikke akkurat noen engel sjøl når det gjelder å skremme bort noobs fra DNFK, eple ANER ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da får du fortsette å lure mens jeg er på julebord. Sånn er det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er over ti år siden jeg sist drakk Mozell. Hva med dere? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er over ti år siden jeg sist drakk Mozell. Hva med dere? Er en stund siden nå, men den er god da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, noen ledere har en stil som gjør at de både er godt likt og samtidig respektert nok til at man ikke tør å slenge for mye med leppa til dem. Og vet at å bli "kalt inn på kontoret" ikke bare alltid er for en koseprat. Har en sånn sjef selv, det er veldig greit. Holder styr og er ikke redd for å gi beskjed, men fortsatt hyggeligere enn folk flest. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mozell ja.. Hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg