Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har forsåvidt navnet hennes jeg også da, men jeg poster ikke navnet hennes her liksom. Det får da være måte på. Men når man har videoer liggende ute under samme nick så er det ikke som at det er noe hemmelig da.

Jeg har ikke stalket heller Smurfen, jeg gjorde ett enkelt søk på google liksom.

Ghraag: Da har du å møte opp, hjemme hos meg klokka 16:00 i morra. ^^

eg har bursdag :)

Gratulerer med dagen! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er snodige. "La oss briefe med hvor mye vi har klart å grave frem om en jente på forumet uten å snakke med henne"..heh.

Ikke rart folk skyr unna denne tråden. Eller bare skryte over å vite navnet hennes fordi man har adda henne på MSN..som igjen bekrefter at denne tråden er en sånn intern klikk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du er dårlig til å stalke egentlig, Q-man.

Jeg har allerede flust med bilder av herr kaninsen, samt fullt navn og hele pakka :p

Kom frem til det ganske lett egentlig (og nei, jeg fikk ikke infoen fra henne :p)

Og dette sitter dere her og skriver. Hvor ble det av facepalm-bildet?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Du er dårlig til å stalke egentlig, Q-man.

Jeg har allerede flust med bilder av herr kaninsen, samt fullt navn og hele pakka :p

Kom frem til det ganske lett egentlig (og nei, jeg fikk ikke infoen fra henne :p)

Og dette sitter dere her og skriver. Hvor ble det av facepalm-bildet?

...........................................________........................

....................................,.-‘”...................``~.,..................

.............................,.-”...................................“-.,............

.........................,/...............................................”:,........

.....................,?......................................................\,.....

.................../...........................................................,}....

................./......................................................,:`^`..}....

.............../...................................................,:”........./.....

..............?.....__.........................................:`.........../.....

............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........

.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/...........

..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}...........

...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............

...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../.............

............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”...............

............/.`~,......`-...............................\....../\...................

.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__...........

,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,....

.....`=~-,_\_......`\,.................................\........................

...................`=~-,,.\,...............................\.......................

................................`:,,...........................`\..............__..

.....................................`=-,...................,%`>--==``.......

........................................_\..........._,-%.......`\...............

...................................,<`.._|_,-&``................`\..............

Lenke til kommentar

Og i tillegg så klarte brusautomaten å svindle meg. Første prøve jeg å se om jeg hadde 15kr i enkroninger, fant ut at jeg manglet 1kr og la på en 20kr å trykte på det jeg skulle ha. Fikk ut noe, prøve noe annet, å så den knappen for å få penger ut. Trytkte til slutt på farris knappen.

Lenke til kommentar
Og i tillegg så klarte brusautomaten å svindle meg. Første prøve jeg å se om jeg hadde 15kr i enkroninger, fant ut at jeg manglet 1kr og la på en 20kr å trykte på det jeg skulle ha. Fikk ut noe, prøve noe annet, å så den knappen for å få penger ut. Trytkte til slutt på farris knappen.

phail!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...