Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Dobbelpost! Min første! Forumet går tregt i dag. Endret 5. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan fant du ut det...? Uansett, ja, ganske spesielt, men veldig gøy Jeg googlet deg, heahea. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan fant du ut det...? Uansett, ja, ganske spesielt, men veldig gøy Jeg googlet deg, heahea. Hmm.... Samme brukernavn flere steder, ja... Jeg er jo litt sær, men jeg syns kaninhopping er gøy! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor "33" flere steder? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ellers husker jeg det ikke... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Look what I found! Red.: Siden Kaninsen følte seg forfulgt så fjerner jeg denne linken. Det var virkelig ikke meningen at noen skulle føle seg forfulgt eller støtt. Endret 5. desember 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke meg! Det er veninna mi, og kaninen hennes så blæ Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gratz, du har fått en hel horde ekle stalkere Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Smooth, DNFK. Smooth. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I'm smooth - really, I'm smooth like the creamy foam on a pint of Guinness. ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Synes ikke Guinness er noe særlig, ihvertfall ikke den man får kjøpt her i Norge. Da er heller Kilkenny bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) "Hun poster ikke i RPP, la oss gå inn for å skremme henne vekk i stedet". Smooth. Endret 5. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nånå, du er ikke akkurat noen engel sjøl når det gjelder å skremme bort noobs fra DNFK, eple Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 "Hun poster ikke i RPP, la oss gå inn for å skremme henne vekk i stedet". Smooth. Er det ikke slik at alle har et innvielsesrituale i DNFK? Jeg ble jo rævkjørt av flere her inne. It's all in good fun. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 "Hun poster ikke i RPP, la oss gå inn for å skremme henne vekk i stedet". Smooth. Er det ikke slik at alle har et innvielsesrituale i DNFK? Jeg ble jo rævkjørt av flere her inne. It's all in good fun. Jeg ble ikke "rævkjørt" ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Look what I found! http://media.photobucket.com/video/recent/...IMG4353.flv?o=7 Du er dårlig til å stalke egentlig, Q-man. Jeg har allerede flust med bilder av herr kaninsen, samt fullt navn og hele pakka Kom frem til det ganske lett egentlig (og nei, jeg fikk ikke infoen fra henne ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg