Dorian Gray Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og hvem er så det? :O Terence Tao. Tao exhibited extraordinary mathematical abilities from an early age, attending university level mathematics courses at the age of nine. He is one of only two children in the history of the Johns Hopkins' Study of Exceptional Talent program to have achieved a score of 700 or greater on the SAT math section while just 8 years old (he scored a 760).[9] In 1986, 1987, and 1988, Tao was the youngest participant to date in the International Mathematical Olympiad, first competing at the age of ten, winning a bronze, silver, and gold medal respectively. He won the gold medal when he just turned thirteen and remains the youngest gold medallist in the tournament's history. At age 14, Tao attended the Research Science Institute. He received his bachelor's and master's degrees (at the age of 17) from Flinders University under Garth Gaudry. In 1992 he won a Fulbright Scholarship to undertake postgraduate study in the United States. From 1992 to 1996, Tao was a graduate student at Princeton University under the direction of Elias Stein, receiving his Ph.D. at the age of 20. Dammit, slått av en 8-åring på SAT. Og det med 100 poeng. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sattan. Enten noen helt nazi foreldre som har satt han med en kalkulator allerede ved 1års alderen eller så er vedkommende en autist. Synes nesten det er litt trist. Å miste barndommen sin slik. Tviler på at han er ute og leker så mye med andre barn. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva er åningstidenne for dnb nord i trondheim? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva er åningstidenne for dnb nord i trondheim? www.dnb.no Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dammit, slått av en 8-åring på SAT. Og det med 100 poeng. ^^ Kan man prøve seg på SAT online? Isåfall hvor..? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dammit, slått av en 8-åring på SAT. Og det med 100 poeng. ^^ Kan man prøve seg på SAT online? Isåfall hvor..? Jeg måtte bli kjørt til Stavanger for å ta den kl 0700 i verdens kaldeste gymsal, så jeg håper det ikke er mulig å ta den online. ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan man prøve seg på SAT online? Isåfall hvor..? Frister veldig mye å si at du allerede har strøket da du ikke har gøgglet =D 10HI Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dammit, slått av en 8-åring på SAT. Og det med 100 poeng. ^^ Kan man prøve seg på SAT online? Isåfall hvor..? Jeg måtte bli kjørt til Stavanger for å ta den kl 0700 i verdens kaldeste gymsal, så jeg håper det ikke er mulig å ta den online. ^^ ...okei? Så du tok den ikke bare for gøy, altså? Hvorfor da ta en USA'nsk test? Kan man prøve seg på SAT online? Isåfall hvor..? Frister veldig mye å si at du allerede har strøket da du ikke har gøgglet =D 10HI Selvsagt googlet jeg, det er jo mer effektivt enn forum. Men jeg fant bare innloggingssider og kurs ved første søk, så da spurte jeg istedet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Norsk tentamen idag gikk drit bra, cirka fire sider Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kvantitet fremfor kvalitet ser jeg. ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hysj, du lokker henne tilbake. Jeg er tilbake!!!! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er trøtt!*skylde på kaninen* Ikke min skyld! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 toth: Fordi jeg er en USAner og søkte på collegezz i USA. Valgte å bli i Norge, men tok prøvene likevel i tilfelle jeg noengang ombestemmer meg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da vil jeg være frem! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jeg er tilbake!!!! Endret 5. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Som sagt kanin, skal du bli tatt opp i det gode selskap så må du poste i RPP. Hvor mange ganger må jeg si det til deg? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Kanin33, fant ut av du intr. deg for Kaninhopping. Er det noe artig? Høres spesielt ut. Nei, jeg er ikke sarkastisk. Endret 5. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Nei, trenger ikke RPP. Hun kan se ut som hva som helst for min del, den avataren er herlig søt. Minner meg om hamsterne jeg hadde for mange herrens år siden. Endret 5. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Joooodaaaa... men jeg har ikke noe bilder.. Kaanskje noen i dag Kanin33, fant ut av du intr. deg for Kaninhopping. Er det noe artig? Høres spesielt ut.Nei, jeg er ikke sarkastisk. Hvordan fant du ut det...? Uansett, ja, ganske spesielt, men veldig gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg