Kexxy er sexxy! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bwahahaha, engelsk tentamen med internett og MSN. IT-Norge stinker. Gief internett på tentamen, plx. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vil hjeeeeem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Eh, lurvefranzen? Du vet at IT-ansvarlig logger aktivitet, sant? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 God ettermidag folkens! hvordan har alle det idag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Wish me luck, tentamen idag Oo Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bwahahaha, engelsk tentamen med internett og MSN. IT-Norge stinker. Værsågod, men ikke bli overrasket hvis du stryker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hahahaha. Glemte å skru på ovnen jeg før jeg la meg så er 17 grader her Merka at døra til rommet mitt hadde blåst opp i natt sånn at all varmen hadde sivi ut. :'( Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hahahaha. Glemte å skru på ovnen jeg før jeg la meg så er 17 grader her Merka at døra til rommet mitt hadde blåst opp i natt sånn at all varmen hadde sivi ut. :'( Er egentlig glad det var kaldt fordi jeg klarer ikke sove og får migrene om det er over 19 grader på rommet Endret 5. desember 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 o_o Eg lar omnen stå på minst 5-6 heile døgnet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg trenger en kvinne jeg kan kose med. Jeg har lyst på røyk, men det er så inni hampen kaldt ute. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg skalv så mye i stad at jeg mista flaska da jeg sto med den i hånda. Rista som søren i hele kroppen. Lek syk? Lykke til med eksamener og tentamener og alt annet i dag, folks. Takk - akkurat ferdig jeg Bwahahaha, engelsk tentamen med internett og MSN. IT-Norge stinker. Gief internett på tentamen, plx. Høhø, her koblet de ut wirelessen - blokket ikke i brannmur. Var ikke vanskeligere enn å røske ut TP-kabelen fra en av de stasjonære og dytte den i min egen laptop. Eh, lurvefranzen? Du vet at IT-ansvarlig logger aktivitet, sant? 1. Jeg er på privat maskin 2. ^ = ingen innlogging, ingen logg. De kan sikkert grave det fram, men det er de for late til. 3. De kan ikke se ekstern skjerm (tror jeg ) Jeg trenger en kvinne jeg kan kose med. Jeg har lyst på røyk, men det er så inni hampen kaldt ute. *klemme på* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg trenger en kvinne jeg kan kose med. Jeg har lyst på røyk, men det er så inni hampen kaldt ute. *klemme på* Ingen damer meldte seg, så du får duge WheelMan. :kozepå: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ntaww Ser jeg deg på forumtreffet? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I Oslo? Neppe, jeg har ikke tid til å reise så langt for forumtreff dessverre. Jeg bor jo i Trondheim. Om det arrangeres et sommertreff så kan jeg kanskje klare å lure det inn i en ferieuke eller noe slikt, for det hadde virkelig vært moro å treffe alle gærningene. Hadde det jo kjempekos sammen med Eple og gjengen på julegaveshopping og kafé. I Oslo trenger jeg guide da, for det eneste jeg vet hvor er er Winnies Kebab, rett ved Torggata. ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg trenger en kvinne jeg kan kose med. Jeg har lyst på røyk, men det er så inni hampen kaldt ute. Trenger det samme ^^ Bortsett fra at jeg har ei. Men bor litt langt unna nå =/ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og hvem er så det? :O Terence Tao. Tao exhibited extraordinary mathematical abilities from an early age, attending university level mathematics courses at the age of nine. He is one of only two children in the history of the Johns Hopkins' Study of Exceptional Talent program to have achieved a score of 700 or greater on the SAT math section while just 8 years old (he scored a 760).[9] In 1986, 1987, and 1988, Tao was the youngest participant to date in the International Mathematical Olympiad, first competing at the age of ten, winning a bronze, silver, and gold medal respectively. He won the gold medal when he just turned thirteen and remains the youngest gold medallist in the tournament's history. At age 14, Tao attended the Research Science Institute. He received his bachelor's and master's degrees (at the age of 17) from Flinders University under Garth Gaudry. In 1992 he won a Fulbright Scholarship to undertake postgraduate study in the United States. From 1992 to 1996, Tao was a graduate student at Princeton University under the direction of Elias Stein, receiving his Ph.D. at the age of 20. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Foredrag på tirsdag også så vidt jeg har skjønt. Tror jeg stikker på begge. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Eh, lurvefranzen? Du vet at IT-ansvarlig logger aktivitet, sant? Har ikke strøket enda. Halve klassen satt på nettet under tentamen, så de skyter seg selv i foten dersom de ikke vil at vi skal bruke nettet. Hjemme nå i allefall. Helg. Wee. Jobb i morgen. 12.00-20.30. Wee. Endret 5. desember 2008 av lurvefranzen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er trøtt! *skylde på kaninen* Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hysj, du lokker henne tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg