Ballus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kontrollpanel --> valg --> foruminstillinger --> sett antall inlegg per. side til 50. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ah, nydusjet og lukter godt, nå Noen som har lyst til å komme hit og lukte på? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Verdens smarteste mann skal holde foredrag her på mandag, men da har jeg IT-eksamen. Teeeeeeeit. Og hvem er så det? :O Edit: Katten min er på akuttmottak for dyr i Oslo nu Håper at det går bra med henne, får ikke sove... Ah, kjipern! Katta mi var veldig dårlig en gang og, var veldig redd for henne, men det gikk heldigvis bra. Håper det ordner seg Endret 5. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Verdens smarteste mann skal holde foredrag her på mandag, men da har jeg IT-eksamen. Teeeeeeeit. Og hvem er så det? :O --------->Programvare<------------- Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og hvorfor er folket våkne på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Øver til naturfagsframføring om elektromagnetisk stråling og røntgenstråling som fordypningsemne. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg sovna kl. 1800 når jeg skulle legge meg nedpå. Deretter våkna jeg klokken 2200. Det er 4 timer, og jeg trenger normalt sett 8 timer søvn. 8-4=4. Det vil si at jeg vil i natt kun trenge fire timer søvn. Jeg må stå opp kl. 07.30, og for å nå målet mitt med 4 timer søvn så må jeg da ligge i senga og sove til kl. 0330. Derfor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Huff..skole...fremføringer..eksamen..*grøss* Jeg har fri imorgen og skal på julebord kl 17 Livet som voksen er best. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har også fri i morgen. Siste kursdag i dag/går. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Huff..skole...fremføringer..eksamen..*grøss* Jeg har fri imorgen og skal på julebord kl 17 Livet som voksen er best. Jeg har alltid grua meg til å bli voksen, men vil heller aldri være ungdom resten av livet. Barnehagen Det var tider det. Ingen bekymringer eller sorger. Bare løpe rundt og ha det gøy, bli mata, bli kledd på og bli tatt vare på 24-7. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Sant det. Hadde egentlig vært greiest å bare være en katt eller hund i et godt hjem. Bare ete, jakte, kose og sove. Og ikke tenke på noe annet i livet. Herlig. Endret 5. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tror aldri jeg har gleda meg så mye til ferie. Bare 11 dager med skole igjen. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Agreed. Gleder meg som F! Har forøvrig meldt meg på Secret Santa nå : ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg sitter oppe og døgner med en veninne via nett. Vi skal på skolen imorgen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Og hvorfor er folket våkne på denne tiden av døgnet? Døgninga før kjemiprøven på tirsdag ødela døgnrytmen min. Har nettopp vært på butikken og handla for 900 spenn. Tenkte jeg skulle se et par serier før jeg starter med øvinga til slovakisken. Har kjøpt et par søte laptop-høyttalere (håper det er bra lyd i dem), samt øreplugger og "sånne øreplugger man fester rundt øret". Ferien gruer jeg meg til. Universitetet har et opplegg ala VGS i Norge, hvor russetida (ferien) faktisk er FØR eksamenene. Endret 5. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Phun. Hadde jeg ikke hatt framføring skulle jeg ha døgna jeg og. Skal til mormor rett etter skolen i morra, og være der i helga uten noe særlig til intarwubz. Bleeee... MEN, jeg får sannsynligvis rommet mitt igjen på søndag når jeg kommer hjem, fordi da har stefar ordna hele helga. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Det er viktig å ikke blande sammen begrepene døgning (morsom) og døgning (jobbing). Sistnevnte er et ork. Endret 5. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Døgninga før kjemiprøven på tirsdag ødela døgnrytmen min. Har nettopp vært på butikken og handla for 900 spenn. Tenkte jeg skulle se et par serier før jeg starter med øvinga til slovakisken. Humm, phail å døgne før en kjemiprøve. Dette er forøvrig morsom døgning etter din standard Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Bortsett fra at jeg ikke synes pugging er gøy. Må se House mens den indre monologen konstant roper "Slovakisk mann! Sett i gang!". Den eneste grunnen til at jeg ser serier nå er for å bygge opp styrke til mer selvpining. Det kan godt hende vi tenker på forskjellig kjemi. For meg betyr kjemi for øyeblikket å pugge enzymer, metabolic pathways og patologien rundt det, og siden kjemi er langt nede på prioriteringslista for øyeblikket, måtte det en allnighter til. Endret 5. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg