Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Eller kanskje. Har du rohypnol?
Jeg skal fly, så kan bli vanskelig å få med seg, men kan prøve for din skyld? 8D

Bare tenkte at vi kunne putte noe i drikka til Lars og utnytte ham sammen. :dribble:

men nå er det nattetid.

Lenke til kommentar

Bytta nettopp til 50 poster per side. Utrolig at jeg ikke har gjort det før. Nå er det bare tilvenningsperioden hvor jeg ikke har referanse på alle trådene jeg har vært borti (med mindre jeg *grøss* regner), og så kommer diskusjon.no-opplevelsen min til å bli merkbart forbedret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Bytta nettopp til 50 poster per side. Utrolig at jeg ikke har gjort det før. Nå er det bare tilvenningsperioden hvor jeg ikke har referanse på alle trådene jeg har vært borti (med mindre jeg *grøss* regner), og så kommer diskusjon.no-opplevelsen min til å bli merkbart forbedret.

Korleis, korleis?

Lenke til kommentar

Jeg hadde 150 før. Helt til det ble mulig å ha 200, så jeg skiftet til 200. Det er digg. Eneste som kan være litt irriterende er noen av trådene i Humor-forumet.

Lenke til kommentar

Det er genialt. Hadde på 200 en liten stund, men det ble aalt for mye. 50 er perfekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...