Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jækla byfolk med fiberboksane sine. :'( Meg, "et byfolk"? Hahha, den var god. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Whiskey eller whisky? Kan du ikke lese? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Joda, men det er ikke alltid folk klarer å skrive riktig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Joda, men det er ikke alltid folk klarer å skrive riktig Hylo vet hva han drikker. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Daså. Isåfall synes jeg synd på deg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fikk lyst å brøle ut: AAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KKKKKKKKAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke skrik meg i øret, pus. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ikke skrik meg i øret, pus. BRBFBI God natt Endret 4. desember 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den så ut som den smakte bananer. Jeg liker IKKE bananer. Ikke din heller Cy. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Daså. Isåfall synes jeg synd på deg Jeg syntes synd på meg også. En gang tvang han meg til å drikke appelsinlikør og bar gin. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Oh My Lord. Take that back! *SLAP* Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 HEI, heiheiheihei heei, og åssen står det til! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg syntes synd på meg også. En gang tvang han meg til å drikke appelsinlikør og bar gin. Usj, stakkars deg. Du får komme og hilse på "herr Smirnoff" en gang du føler for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Drikking er ikkje sunt! I guess... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du får komme og hilse på "herr Smirnoff" en gang du føler for det Det du kaller'n? Kreativt. =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Buuuuuuuuuuuuuurn! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Det du kaller'n? Kreativt. =D Ja, syns det var ganske bra funnet på jeg. ^^ (Men nå snakket jeg vel egentlig om en flaske vodka...) Endret 4. desember 2008 av Llandari Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 HEI, heiheiheihei heei, og åssen står det til! ............................................________........................ ....................................,.-‘”...................``~.,.................. .............................,.-”...................................“-.,............ .........................,/...............................................”:,........ .....................,?......................................................\,..... .................../...........................................................,}.... ................./......................................................,:`^`..}.... .............../...................................................,:”........./..... ..............?.....__.........................................:`.........../..... ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/........... ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}........... ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../............. ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”............... ............/.`~,......`-...............................\....../\................... .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__........... ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,.... .....`=~-,_\_......`\,.................................\........................ ...................`=~-,,.\,...............................\....................... ................................`:,,...........................`\..............__.. .....................................`=-,...................,%`>--==``....... ........................................_\..........._,-%.......`\............... ...................................,<`.._|_,-&``................`\.............. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (Men nå snakket jeg vel egentlig om en flaske vodka...) Ååååååjaaaa! Herregud, så teit jeg er som ikke skjønte det azz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg