Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Med mindre du heter Timmy, bruker krykker til vanlig, og har en heller laber økonomi: Liten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er sannsynligheten for at jeg vinner i en julekalenderkonkurranse når jeg deltar i ca 10 hver dag frem til jul? Var det ikke du som var så glad i sannsynlighetsberegning da? Du må finne ut hvor mange det er som deltar og så regne det ut. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hva er sannsynligheten for at jeg vinner i en julekalenderkonkurranse når jeg deltar i ca 10 hver dag frem til jul? Vel, gamer.no sin har rundt 3-5000 svar hver dag, regner med at de andre tek.no-undersidene har noe av det samme. Netcom har mye lettere konkurranse, og mulighet til å svare feil og få en ny sjanse. Så hvis vi sier at i snitt så er det 5000 deltagere i hver konkurranse. Sjansen for å vinne i en konkurranse er 1/5000, altså for å tape er 4999/5000. Du deltar i 240 konkuranser. 4999239/5000240, veldig tilnærmet: 1/5000 tror jeg. Endret 4. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er sannsynligheten for at jeg vinner i en julekalenderkonkurranse når jeg deltar i ca 10 hver dag frem til jul? Vel, gamer.no sin har rundt 3-5000 svar hver dag ? God morn, forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er sannsynligheten for at jeg vinner i en julekalenderkonkurranse når jeg deltar i ca 10 hver dag frem til jul? Vel, gamer.no sin har rundt 3-5000 svar hver dag ? God morn, forresten. Hva er så rart med det? Gamer.no er en side som er besøkt ekstremt mye.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er sannsynligheten for at jeg vinner i en julekalenderkonkurranse når jeg deltar i ca 10 hver dag frem til jul? Vel, gamer.no sin har rundt 3-5000 svar hver dag ? God morn, forresten. Hva er så rart med det? Gamer.no er en side som er besøkt ekstremt mye.. Akkurat ^^ Har du forresten snakket med Bjørn lately ? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tar det på PM, så slipper vi og forvirre folk her^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ? God morn, forresten. Mener at TST hadde en post hvor det stod. Uansett.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tar det på PM, så slipper vi og forvirre folk her^^ Forvirring iz teh pwn Men ofc ^^ Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da var exchange-serveren(mail) nede for vedlikehold resten av dagen. Dette fører til total lammelse av kontoret, lange røykepauser, kaffisuping og diskutering av potensielle ferier Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gol, din heldiggris. Jasså? Enlighten me? Noen grunner til at jeg IKKE burde komme meg til helv*** vekk herfra? Jeg skal gi deg tre grunner: S, k og i. Du backuper ikke 1/2 terrabyte med bare dritt Jo, om det er krise å miste det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal gi deg tre grunner:S, k og i. Det kan man stå på andre steder også Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis sannsynligheten er 1/5000 for at jeg vinner.. så er jo det.. ehm.. ganske mye Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Herr Kaninsen!! :D *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Meg!! *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er ikke så flink, jeg. Satte vekkerklokka på ett og våkna nå, og det etter at jeg fant ut at jeg skippa skolen i dag siden den var frivillig, selv om jeg så absolutt hadde hatt godt av å møte opp og lære om lyd og PA og sånt, samt hvordan jeg skal mikke opp Kælles dæinsebændværden på mandasmorran Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har du røyka i dag..? Hmm... Nudler med spagettisaus smaker litt sært... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nei, jeg har sovet. edit: Hah, kom til å tenke på noe Jeg ferska en av de jeg bor med i å komme inn på rommet mitt i sted (rundt da jeg først våkna og skrudde av vekkerklokkene ) med mål om å skru av sangen De sier det ikke er humant å ha denne låta på repeat og at jeg må være syk i hodet eller noe, de frykter jeg skal klikke når som helst ^^ Endret 4. desember 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Yey, etter en ny chkdsk f: /F så fikk jeg åpna eksterne hdd-en og henta ut en del av bildene, alle spillene og nesten alt av software jeg hadde. Musikksamlinga har jeg jo på ipoden, så det går fint til jeg får meg ny harddisk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg deltatt i alle konkurransene som er mulig å delta i.. Bortsett fra de jeg m å registrere meg på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg