Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hahahaha, den svei tenker jei. xd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei hun har vært opptatt med å sprute på meg. Da så.... Så kos for deg. Alltid digg med en jente som spruter. Spesielt om morgenen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Og L4r5 slår tilbake med full kraft! Mon tro hva snurreleif gjør nå?! Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, nå kan du lure. Snurreleif. Genialt navn, forresten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Da så.... Så kos for deg. Alltid digg med en jente som spruter. Spesielt om morgenen I know, Anfall er jaggu ei gledesspreder iallefall. edit: gledesspruter? Snurreleif. Genialt navn, forresten. Jo takk. Endret 4. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da så.... Så kos for deg. Alltid digg med en jente som spruter. Spesielt om morgenen I know, Anfall er jaggu ei gledesspreder iallefall. edit: gledesspruter? Gjorde hu den greia hu noen ganger gjør også eller? Det er så sexy. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gjorde hu den greia hu noen ganger gjør også eller? Det er så sexy. Den greia med Spermhvalen? Pliz, hun gjør det hele tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den greia med Spermhvalen? Pliz, hun gjør det hele tiden.Jøss! Det trodde jeg ikke om deg. Altså jeg kan takle det. Jeg er litt mer hardcore, men du... du virker litt for pinglete for den greia liksom. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) I was born to amaze. Dessuten er det bra å være spinkel og pinglete, da får man igjen på overraskelses-momentet. Endret 4. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Og overraskelse-momentetet kommer i ansiktet hennes akkuratt når hun tar av deg boksern :!: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor i alle dager skal hun ned i bokseren min? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fordi jeg sier det, så enkelt=) Kan ta vekk boksern, men poenget blir det samme uansett hva setninger og ord man gjemmer det i. Og den var et generelt "hun", ingen spesielle. Endret 4. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 JAAATTAJATTA. Da var GTA IV ankommet. Fyyy flate. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 JAAATTAJATTA. Da var GTA IV ankommet. Fyyy flate. Haha, kulere å få en oppdatert Xbox i posten igår Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 JAAATTAJATTA. Da var GTA IV ankommet. Fyyy flate. Kjøpe ting (med mindre det er godt tilbud) mellom 1. desember og 24. er dumt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lurest og vente til Januar, da får man det som oftest betraktlig billigere enn i Desember. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lurest og vente til Januar, da får man det som oftest betraktlig billigere enn i Desember. I tillegg er det en ørliten sjanse for å vinne i en julekalender . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da har jeg 5 som terminkarakter i Gym til Jul... Mission acomplished Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gjett hvem som gir seg faen? En tier fra eller til er ikke så mye. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er sannsynligheten for at jeg vinner i en julekalenderkonkurranse når jeg deltar i ca 10 hver dag frem til jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg