Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har matte...idag...igejn -.-'' Tredje dag på fuckings rad. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor har du matte hver dag? Jeg har matte i morra.. Og prøve neste uke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor har du matte hver dag? Jeg har matte i morra.. Og prøve neste uke Fordi den forbanna mattelæreren skal pushe det på oss, nå har jeg begynt å hate matte Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjipt... Men du har jo P-matte da, og det er kjempeenkelt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjipt... Men du har jo P-matte da, og det er kjempeenkelt Fortsatt, 12 timer matter på tre skoledager er alt for mye Oo Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jo, kanskje det, men jeg har jo både matte, fysikk og kjemi da. Og alle de fagene er masse matte Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jo, kanskje det, men jeg har jo både matte, fysikk og kjemi da. Og alle de fagene er masse matte Kjemi er kun kvasimatte og simple ligninger, teller ikke . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Herlig dag...trodde jeg skulle på senvakt men jeg har sett feil på lista mi og jeg skal ikke på jobb før på fredagen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjemi er kjedelig..... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sa til ei i klassen min at jeg og en kompis skulle flytte til Sortland og begynne på norlaks. Lulz. Også brøt hun ut til læreren "Skal ... og ... slutte på skolen og begynne på norlaks!?!" lulz. xd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En fornuftig avgjørelse det da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En fornuftig avgjørelse det da Yap, i know. Men kommer til å savne byggfag da. D: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Wth? Er da ikke noe å savne det da. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den var ferdig gjæret, men for å avslutte gjæringsprosessen, må man drepe gjæret, slik at soppen ikke bare fortsetter å vokse. Vi hadde kun vanlig bakegjær, noe som blandet seg noe jævlig inn i brygget... ikke hadde vi det stoffet som man pleier å blande i for å drepe gjæren slik at det synker til bunns som en stor klump heller. Kan si det sånn at vi lærte godt av den feilen og neste brygging ble mer vellykket Det har jeg aldri hørt om. Jeg satte øl nå til jul,gjæren seg på bunnen. Gjæren dør jo når den ikke har noe mer å spise, les: sukker, hvis jeg ikke har misforstått totalt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Her var det liv.... Weeee! Partyyy *Danse* ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Awww..jeg kommer til å savne pappa sitt julebrygg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Awww..jeg kommer til å savne pappa sitt julebrygg Du får ta bilen fatt som sist gang, da. Du så jo hvor bra det gikk! Jeg har supermegaflott jobb. Alt jeg har gjort er å låne bøker, sett på foredrag om Egypt og surfet på nettet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Awww..jeg kommer til å savne pappa sitt julebrygg Har han sluttet å brygge? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Neida. Det er bare b-real som er stuck på Vinterbro for alltid Nei, altså. Han har ikke råd til å dra tilbake enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du får ta bilen fatt som sist gang, da. Du så jo hvor bra det gikk!Det gikk da jævlig bra da! Jeg er kjempeflink til å planlegge slike ting, mkay? Awww..jeg kommer til å savne pappa sitt julebrygg Har han sluttet å brygge?Neieh, men det er en avstand mellom oss på 1 405 km såååeh....jah... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg