Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Trøtt -.-"

Du er ikke den eneste, er skittrøtt selv, selv om jeg la meg tidlig i går.

Typisk flaks at bussen til jobb i morges var av den gamle typen, med harde lave seter, så klarte ikke og sove der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to.

Har mjød ^^

Hehe.. Husker jeg og en kompis brygga mjød. Ble ikke heeelt velykket da vi ikke klarte å knerte gjæren. Bra i starten, men ble bare mer og mer gjærete.

Lenke til kommentar

Har mjød ^^

Hehe.. Husker jeg og en kompis brygga mjød. Ble ikke heeelt velykket da vi ikke klarte å knerte gjæren. Bra i starten, men ble bare mer og mer gjærete.

Haha ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...