Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Snart kommer det en smart-ass og forteller oss at vi må legge oss tidligerere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Trøtt -.-" Du er ikke den eneste, er skittrøtt selv, selv om jeg la meg tidlig i går. Typisk flaks at bussen til jobb i morges var av den gamle typen, med harde lave seter, så klarte ikke og sove der. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Til begge over : Vil dere vite når jeg la meg for å sove? Endret 4. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror jeg dropper dusjen i dag. Eeew! ^^ God morgen folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Halv 10? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Halv 10? Litt senere. La meg omtrent nøyaktig klokka 23.00. Så på klokka for siste gang da den tikket rundt 06.20. Og ble vekt halv 8 >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ddddamn. Var oppe til to i natt og stod opp kvart på sju. Fire timar og tre kvarter. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mine sovevaner har gått til helvete. Så jeg sliter en del for tiden. 13 timer søvn i gjennomsnitt pr. uke de siste 2 månedene. Jessda -_-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 God morgen alle sammen! Da var jeg på skolen.. Og meget trøtt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 vel.. jeg er ute på anlegg, så jeg har ingenting annet å finne på enn å sove om kveldene Så jeg la meg klokken 10. Etter å ha lest noen sider i en bok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mads, jeg vinner. Jeg gikk og la meg halv fire og sto opp kvart på syv. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to. Har mjød ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Zzzz..... Vi hadde lekseprøve i dag i norsk..... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg vinner, jeg har sovet 8,5 timer i gj. snitt de to siste dagene. I natt skal jeg ikke legge meg dog, kommer til å bli en fin fredag på skolen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg vinner for jeg har sovet mest! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg vinner, for å ha minst sovetid den siste uka Endret 4. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to. Har mjød ^^ Hehe.. Husker jeg og en kompis brygga mjød. Ble ikke heeelt velykket da vi ikke klarte å knerte gjæren. Bra i starten, men ble bare mer og mer gjærete. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to. Har mjød ^^ Hehe.. Husker jeg og en kompis brygga mjød. Ble ikke heeelt velykket da vi ikke klarte å knerte gjæren. Bra i starten, men ble bare mer og mer gjærete. Haha ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Trenger ikke og døgne, sover generelt lite. Selv om man skulle tro med den medisin-kvoten jeg har hver dag at jeg sov bedre. Søvn er viktig for sjel og kropp, men hva faem :!: Håper du har fluesopp oppi Ghraag:P Endret 4. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg