Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er synd at det er så få Norske filmer man kan få tak i på alternativ måte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Yeah, jeg orker ikke se cam-versjoner, helt jævlig. For mye bakgrunnsstøy og kvaliteten er stort sett så som så. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skulle ikke du legge deg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 BØ! Bæææ.. døgning. fett! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Døgning fungerte bedre i gamledager. Sovner bare utover morgenkvisten hvis jeg prøver nå. Endret 4. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 rart med det der, har samme problemet her! Kanskje man begynner å bli gammel? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Må være derfor, Ferchie. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den som var 30 igjen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har faktisk tatt meg selv i å sove middagshvil! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 La meg å sove i .. 17 tiden i går, så våkna jeg kl 23, så sovna jeg og sov til klokka var rundt 2... og så var det stopp på sovingen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sovna alle sammen? Jeg gjorde ihvertfall det, du kom jo aldri tilbake. Egentlig hadde jeg tenkt å etterlyse deg, i tilfelle kaninene hadde tatt deg til fange for å spise deg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 God mårrån frillor! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Morn :/ Gymdag ute i dag. Flotte greier! 5 minus og snø til knærne har de tenkt at vi skal jogge rundt i. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal bli hjemme idag og vente på Gta 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Måårn! Drittrøtt i dag også. Lurer på om det kanskje hadde vært lurt å sove en times tid på dagene, i og med....5 sekunder og jeg glemte hva jeg skulle skrive videre... *koker mer kaffe* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har faktisk tatt meg selv i å sove middagshvil! Det er jo både digg og sunt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har et par perioder i året der jeg må sove middagshvil og har garantert en slik en nå. Godt er det ja, men fy faen så groggy jeg pleier å føle meg når jeg står opp. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er det noe gærnt når man kommer hjem fra jobb klokken 15:30, legger seg ned på sofaen og sover til 06:00 neste morgen? Dette har skjedd de 3 siste dagene... Er 24 år, og har aldri vært vant til å være så utslitt før:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Måårn!Drittrøtt i dag også. Lurer på om det kanskje hadde vært lurt å sove en times tid på dagene, i og med....5 sekunder og jeg glemte hva jeg skulle skrive videre... *koker mer kaffe* Ja takk. En time til jeg tar bussen til byen, to til jeg reiser. innen den tid må jeg finne behagelige reiseklær (check), iPod (check), sjekke at den er ladet (usikker), skålene til bikkjen min (eep, hvor er de da?), drikke kaffe, se om jeg finner den pakken med røyk jeg kjøpte i forrige uke som forsvant, og frokost. Jeg tror jeg dropper dusjen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg