NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis man klarer å ta det opp på en ordentlig måte så, og ikke bare terge en person til å vise mer av sine uheldige sider. Syns faktisk det var flere her som opptrådde mer umodent enn han.Enkelte har vel skjønt t en viss annen ikke vil være i stand til å oppføre seg uansett hvor modent, snilt og saklig man påpeker soleklare fakta. Japp, det er sykt mye, og hadde egentlig ikke regnet med mer enn litt over 100,- i fortollingsgebyrer per pakke. Tror jeg skal ta en telefon til de for å spørre om det er riktig.DHL prpøver jo gjerne og grafse til seg grov overbetaling der det er mulig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Waz?! Det er det dummeste jeg har hørt. Fortell! Kan ikke. Jeg har også gledet meg til den reaksjonen oi shit... clvn, ikkje ver lei deg. du er fortsatt på andreplassen, NgZ er vel heller eit hakk under deg vil eg tru. eg skreiv berre feil Takk Schnell. Du er en grepa kar! edit: Bygget ned størrelsen på pyramiden litt.. Endret 16. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Waz?! Det er det dummeste jeg har hørt. Fortell! Det er sikkert en pupp fra en eller annen forumbruker med en tusjtegning på. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Waz?! Det er det dummeste jeg har hørt. Fortell! Kan ikke. Jeg har også gledet meg til den reaksjonen Eg hatar*lang-rullende-harlad-eia-R* deg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Waz?! Det er det dummeste jeg har hørt. Fortell! Det er sikkert en pupp fra en eller annen forumbruker med en tusjtegning på. Nope, feil. Sett goatse?... Prate om noe annet? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Waz?! Det er det dummeste jeg har hørt. Fortell! Det er sikkert en pupp fra en eller annen forumbruker med en tusjtegning på. Det ser ikke ut som en pupp ... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nope, feil. Sett goatse?... Prate om noe annet? Haha. Tror jeg tok den. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nope, feil. Sett goatse?... Prate om noe annet? Haha. Tror jeg tok den. Haha, oh noez. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ingenting som litt THPS 2 for å få tiden til å gå når man vasker sengetøy og stæsj ^^ *veive til Aces* Endret 16. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 What has been seen... ...cannot be unseen. :!: Godt sagt! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hoho. Morro dette her Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva faen???? Æsj! Takk for advarselen smurf, men den kom litt for sent Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 AHahah xD Ahah. hah. xD Mageknip. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kill Buljo er så utrolig mye bedre enn Kill Bill ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det er seriøst det største rumpehullet jeg har sett Endret 16. januar 2008 av Aces Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nja.... Eg veit ikkje om eg kan poste heile lista uten dei som er på lista sin godkjenning... Aivio og espen pai, har dykk noken innvendingar om dykk eventuelt skulle vere dei siste på topp 5 lista?? jeg har ivartfall ingenting imot og være på en liste så er bare og legge ut for min del men åssen liste er det snakk om? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det er seriøst det største rumpehullet jeg har sett Der har vi et sitat noen bør bruke som signatur. Endret 16. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 What has been seen... ...cannot be unseen. :!: Godt sagt! Bare for å ha litt smør på flesket nå: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hahaha, takk Aces, du har gjort livet mitt lenger xD Og nei, det er ingen rompe =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hahaha, takk Aces, du har gjort livet mitt lenger xD Og nei, det er ingen rompe =D er ikke det bare en navle med tegning på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg