Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med "poppe", så mente jeg lyden som oppstår når korka spretter av flaska :p

Har det ganske fint nå, røyk og Nordlandspils :D

Jeg er ikke helt sikker på hav denne ''droppingen'' og ''poppingen'' de maser om hele tiden er for noe! :p

Høres fint ut, fikk lyst på selv!

OI! Akon - Freedom

Det var en fin låt!

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Disse viraene affiserer primært henholdsvis oralt og genitalt, men begge har mulighet for å infisere begge steder, men er da mindre patogene, og forårsaker m.a.o. mindre utbrudd.

Ergo, folk som har mindre utbrudd av genital herpes har fått det via oralsex, og de som har små utbrudd rundt munnen har det fra... oralsex?

Lenke til kommentar

hehe, halla :D Fri er digg!

Skal sitte oppe og slækken til skolebarna går til skolen, da skal jeg sitte i vinduet og spise spaghetti m kjøttdeigsaus ala game (kjøttdeig + toro spag.saus rett på maten + taco krydder + diverse krydder + mais) og glise :)

... Så skal jeg legge meg og sove til kvelden igjen

Lenke til kommentar
Fasto sugde imo. Jeg hadde vel for store forhåpninger.

Beste norske film: Uno.

Tydelig noen som ikke har sett Døden på Oslo S her! Eller Den Brysomme Mannen... eller Flåklypa Grand Prix.

Men Uno og Uro var egentlig ganske dritt. Pretensiøse actionfilmer.

Lenke til kommentar

Uro var verre enn Uno. Uno hadde i det minste han retarda duden :p

Dog, alt for mye Aksel Hennie og Nicholai Cleve Broch, dog, likte Jørgen Langhelle, han var som jeg forventa at han skulle være i den filmen ^^

Døden på Oslo S er jo en klassiker, svært elskbar, dog, jeg liker de to andre Pelle og Proffen-filmene også.

Og FGP er jo i en klasse for seg selv!

Men om jeg skal velge beste norske film, går stemmen min til De dødes tjern, og jeg håper virkelig den kommer på DVD snart.

Jeg vil kjøpe den og se den når jeg vil, ikke de få gangene NRK sender den.

Vet den ligger på Filmarkivets sider, men det er liksom ikke helt det samme å se filmen streama som å ha og eie den med cover og det hele.

Ellers er jeg enig med Ferchie, Ida Elise Broch er absolut hawt! Og ikke så verst skuespiller heller ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...