Arinomi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Med "poppe", så mente jeg lyden som oppstår når korka spretter av flaska Har det ganske fint nå, røyk og Nordlandspils Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Opp om 5 timer, en sigg og så skal jeg lalle. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Med "poppe", så mente jeg lyden som oppstår når korka spretter av flaska Har det ganske fint nå, røyk og Nordlandspils Jeg er ikke helt sikker på hav denne ''droppingen'' og ''poppingen'' de maser om hele tiden er for noe! Høres fint ut, fikk lyst på selv! OI! Akon - Freedom Det var en fin låt! Endret 4. desember 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lenge siden jeg har skrevet her gitt. Noen som er oppe? Deilig med fri i mårra Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jepp, jeg er her Samme her, en uke fri etter 2 dager på jobb! Har i tillegg vætr sykemeldt i tre uker, ahh det er så godt, håper på ferie i uke 52. og 1 i tillegg hehehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Disse viraene affiserer primært henholdsvis oralt og genitalt, men begge har mulighet for å infisere begge steder, men er da mindre patogene, og forårsaker m.a.o. mindre utbrudd. Ergo, folk som har mindre utbrudd av genital herpes har fått det via oralsex, og de som har små utbrudd rundt munnen har det fra... oralsex? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg tar meg fri fra skolen i morra, tenker jeg. Heldige meg, jeg skal jobbe både uke 51, 52 og 1. Flaks at jeg ikke elsker julaften og Tre nøtter til Askepott av hele mitt hjerte da, siden jeg går glipp av det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hehe, halla Fri er digg! Skal sitte oppe og slækken til skolebarna går til skolen, da skal jeg sitte i vinduet og spise spaghetti m kjøttdeigsaus ala game (kjøttdeig + toro spag.saus rett på maten + taco krydder + diverse krydder + mais) og glise ... Så skal jeg legge meg og sove til kvelden igjen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Man må jo se Tre nøtter til Askepott da! Som en kompis sa: ''En Polsk julefilm full av transvestitter'' Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg begynte å grine da jeg så vaktlista. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, er ingenting å gjøre på denne tiden av døgnet, så jeg legger meg. Prøvde å se en film, Sex Drive, men den sugde jo ræv av dimensjoner. Night folks! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bah, jeg vil ha Fatso på DVD, men jeg aner ikke når den kommer ut Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fasto sugde imo. Jeg hadde vel for store forhåpninger. Beste norske film: Uno. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg liker alle norske filmer med Ida Elise Broch i! Hun er haaawt Endret 4. desember 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fasto sugde imo. Jeg hadde vel for store forhåpninger. Beste norske film: Uno. Tydelig noen som ikke har sett Døden på Oslo S her! Eller Den Brysomme Mannen... eller Flåklypa Grand Prix. Men Uno og Uro var egentlig ganske dritt. Pretensiøse actionfilmer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Uro var verre enn Uno. Uno hadde i det minste han retarda duden Dog, alt for mye Aksel Hennie og Nicholai Cleve Broch, dog, likte Jørgen Langhelle, han var som jeg forventa at han skulle være i den filmen ^^ Døden på Oslo S er jo en klassiker, svært elskbar, dog, jeg liker de to andre Pelle og Proffen-filmene også. Og FGP er jo i en klasse for seg selv! Men om jeg skal velge beste norske film, går stemmen min til De dødes tjern, og jeg håper virkelig den kommer på DVD snart. Jeg vil kjøpe den og se den når jeg vil, ikke de få gangene NRK sender den. Vet den ligger på Filmarkivets sider, men det er liksom ikke helt det samme å se filmen streama som å ha og eie den med cover og det hele. Ellers er jeg enig med Ferchie, Ida Elise Broch er absolut hawt! Og ikke så verst skuespiller heller ^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har nok sett dem, jah. De dødes tjern, Vilmark og Uno er de beste norske filmene jeg har sett. Den verste derimot, er Rovdyr. Fyfaen for et makkverk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Og jeg er ganske glad for at Fatso endte som den gjorde, fyren gikk gjennom en forandring og kom ut en bedre mann. Når jeg tenker meg om, vil jeg ha soundtracket også. Er jo komplett umulig å spore opp de sangene Ha ha, Rovdyr og Fritt Vilt I og II er jo helt forferdelige Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg likte godt Izzat jeg. Og Villmark. Men jeg ville ikke sett noen av dem igjen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Er mange filmer jeg synes er (var) ekstremt bra, som jeg absolutt ikke kan se igjen. På mange år, i det minste. Lurer litt på hvordan Fatso er, håper det er en DVD-rip luskende på lur om ikke så lenge. Endret 4. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg