theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 TØSA! Du må besøke meg på jobb snart! Jeg skaaaal. Mandag? Når noen sier "skulle ikke du [...]?" og du vet at visst faen skulle du det, men nå er det for sent. Men når du kommer på det er det jo ikke glemt. Skjønner du hva jeg mener? Da husker du jo at du ikke gjorde det. Er det da den tiden fra da du finner ut at du skal gjøre noe, til du kommer på at det ikke er gjort, det du glemmer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sålenge jeg ikke forteller dere hvordan jeg får tak i det gjør vel det fint lite. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sålenge jeg ikke forteller dere hvordan jeg får tak i det gjør vel det fint lite. Sikker? Trodde all diskusjon om illegal fildeling/nedlastning var forbudt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I teorien er det faktisk lovlig - da filene er hentet fra en beta-konto fra Steam. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 jaja, nok om det. Jeg gidder ikke rapportere. Noen som så gårsdagens episode av julebruskongen i NY? (nr3) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, så den ikke. Var den fet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Selvfølgelig! Mannen var jo litt i overkant begeistret for Times Square! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Haha. Husker jeg var der i sommer, fader for noen trafikkorker! Ellers var det konge der. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er noen år siden jeg var der nå, men regner med at jeg drar dit om få år igjen! Super by! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Neat! Legger meg jeg. *nattaklemme alle* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 *klemme tilbake* Natta Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er det rart av meg å poppe ei øl før jeg legger meg? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Absolutt ikke. Hjelper ¨på søvnen. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, pop ivei! Jeg forøvrig sto akuratt opp. Var litt trøtt tidligere idag så jeg la meg nedpå kl. 20.00, så våkner jeg nå og føler meg relativt utvilt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Akon. Slitsom å høre i lengden! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skjedde meg i 6-tiden. Våkna klokka 9. Sånn er det når man bor her i ingenmannsland Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hypotese ble jo så klart teori. Så klart? Det er jo to vidt forskjellige ting! Er det DonaldX du holder på med? Nei, Allers kryss Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Opp om syv timer, jeg tar kvelden tidlig for once. Nightynight. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ord som ''droppin'' og ''poppin'' er ofte brukt. Ikke heng meg ut for at jeg hører på søppelmusikk, måtte fylle poden med noe! Men man må jo bare like karen når han gjør slikt som dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg