Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da har jeg svart på kalenderne til kvinneguiden, gamer, akam og amobil... Nå venter jeg bare på at hw sin skal legges ut. Jeg tror ikke på deg. Jeg tror ikke på deg at du ikke tror på meg Nei nå får du gi deg! Jeg tror ikke på at du ikke tror på at jeg ikke tror på at du ikke tror på at jeg ikke tror på deg når du sier at du ikke tror på meg når jeg ikke tror på deg når du sier at jeg ikke tror på at du ikke tror på meg på at jeg ikke tror på din mor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Pfft! Det tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når er det man egentlig har glemt noe? Er det når man kommer på at det er glemt? Men da er det jo ikke glemt lenger, liksom.Når noen sier "skulle ikke du [...]?" og du vet at visst faen skulle du det, men nå er det for sent. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ... herregud, dropp det værsåsnill. Err jeg skal vaske hus i morgen Ikke mitt eget men en venninne sitt. Jeg er desperat etter penger. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var det det verste sitatet du fant av ham? Hva med at hvis Bibelen ble skrevet nå så hadde han vært med i den? ^^ Hvorfor skulle han ikke blitt med i den? Fordi han er svart, ofc. Den slags fordommer finnes da ikke i vår tid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var det det verste sitatet du fant av ham? Hva med at hvis Bibelen ble skrevet nå så hadde han vært med i den? ^^ Hvorfor skulle han ikke blitt med i den? Fordi han er svart, ofc. Den slags fordommer finnes da ikke i vår tid. Hvem hadde skrevet Bibelen, tror du? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg skulle gjerne lest Michael Moore sin versjon av Bibelen Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var det det verste sitatet du fant av ham? Hva med at hvis Bibelen ble skrevet nå så hadde han vært med i den? ^^ Hvorfor skulle han ikke blitt med i den? Fordi han er svart, ofc. Den slags fordommer finnes da ikke i vår tid. Hvem hadde skrevet Bibelen, tror du? Erik Solheim. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Forresten, noen som ser etter å kjøpe bil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Pfft! Det tror jeg ikke noe på. I don't care what you think, jeg har nesa di! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Sitter dere dønn seriøst i samme rom og snakker om dette i DNFK? Endret 3. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, han sitter i kjelleren. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, han sitter i kjelleren. Sier du at L4r5 er en Mambo? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Natta alle sammen Natta, kjære Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 HAT OVER STEAM-NETTVERKET! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) SATAN så kjedelig jobb jeg har! Får jeg solgt bilen setter jeg meg på skolebenker neste år. Sykepleier. Endret 4. desember 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nå får jeg ikke lasta ned GTA IV mens jeg sover *sukke* EDIT: Cracked steam ftw, btw. Alle spill tilgjengelig, og spillbare på nett Endret 4. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tror ikke du har lov å poste slikt her Wheelman! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg