L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Awesome. Skal hun ha bunad til konfirmasjonen sin?SÅ lang tid inn i fremtiden gidder jeg ikke tenke. Det er jo flere år til. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nyeste albumet til Kanye West anbefaler jeg ikke noen å bruke penger på. Kun 4-5 sanger som funker der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fyren er litt for douchy til at jeg kan bruke penger på ham. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kanye West:"I`m gonna be the new Beatles" :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 sant nok, men han lager grei musikk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kanye West:"I`m gonna be the new Beatles" :!:Han sa strengt tatt "we", og snakket om den generelle R&B-industrien. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kanye West:"I`m gonna be the new Beatles" :!:Han sa strengt tatt "we", og snakket om den generelle R&B-industrien. Blablabla, han mente "memememe". :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var det det verste sitatet du fant av ham? Hva med at hvis Bibelen ble skrevet nå så hadde han vært med i den? ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hahahaha jeg liker han! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var det det verste sitatet du fant av ham? Hva med at hvis Bibelen ble skrevet nå så hadde han vært med i den? ^^ Hvorfor skulle han ikke blitt med i den? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 we pheel thee intarnet r to smart as itz be. let's knock teh level uv discourse down notch. SÅ FETT! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da har jeg svart på kalenderne til kvinneguiden, gamer, akam og amobil... Nå venter jeg bare på at hw sin skal legges ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da har jeg svart på kalenderne til kvinneguiden, gamer, akam og amobil... Nå venter jeg bare på at hw sin skal legges ut. Jeg tror ikke på deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var det det verste sitatet du fant av ham? Hva med at hvis Bibelen ble skrevet nå så hadde han vært med i den? ^^ Hvorfor skulle han ikke blitt med i den? Fordi han er svart, ofc. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Oiii kalendere ja! Hmm.. Nei venter til skolen i morra, så har jeg noe å gjøre da også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 wii've got rules & maps en guns in is backs but wee still can't jus behave ourselves evn iffn to save our pwn live, zo say i, we are a brutal kind. Ikke dumt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når er det man egentlig har glemt noe? Er det når man kommer på at det er glemt? Men da er det jo ikke glemt lenger, liksom. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 om du kommer på det og det er for sent til å gjøre noe med det eller at det blir utsatt og dette da igjen har konsekvenser så har du glemt det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da har jeg svart på kalenderne til kvinneguiden, gamer, akam og amobil... Nå venter jeg bare på at hw sin skal legges ut. Jeg tror ikke på deg. Jeg tror ikke på deg at du ikke tror på meg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når er det man egentlig har glemt noe? Er det når man kommer på at det er glemt? Men da er det jo ikke glemt lenger, liksom. TØSA! Du må besøke meg på jobb snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg