NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Best å bli tatt på tissen da. ^^ Har du drukket? Blir man pedo av å bli tatt på tissen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Takk, Eple. =) Økt på 3 bokstaver, slutter på t og starter med ø, samt by i Peru på 3 bokstaver, starter på E. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mista 500 gig med alt mulig jeg har av spill, filmer, software og musikk. :wow: Følger så med deg, skjedde med meg i fjor. Bare å sette seg ned å grine... De tre B-ene: Backup, backup, backup.Du backuper ikke 1/2 terrabyte med bare dritt @Datasmurf: Nisse? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 *** Vurdert å ta image av disken rett etter en reinstall når alt er som det skal? Glad pappa ikke er evneveik på PC jeg. Har vel ikke mye dårligere peiling enn meg. Er også han som hjelper mamma om det er noe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Pasient, høres jævlig typisk ut. Og litt som jobb-PCen til mamma, vel, generelt PCene på det legesenteret hvor jeg er / var IT-ansvarlig. Herre for et pes, eldgamle maskiner for de trenger ikke noe bedre til å kjøre WinMed eller ProfDoc eller hva de kjører, men djeez. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Økt på 3 bokstaver som begynner på ø og slutter på t.. økt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Harddisken blei korrupt. Fikk ordna den, men all musikken var borte. Prøvde å legge over musikken fra iPoden over igjen, men den hang seg opp. Prøver å legge over på nytt men henger bare nå. Drittkveld Mista 500 gig med alt mulig jeg har av spill, filmer, software og musikk. Føler med deg, har selv mistet 3TB med filmer en gang, what a loss Har ikke fått tak i alle, enda - og det er snart et år siden. De tre B-ene: Backup, backup, backup. RAID1 FTW - har jeg lært. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Programvare, jeg sier bare Reconsult AS. For mellom 3 og 7000 er det stor sjanse for at de får fiksa disken din ^^ Grei pris å betale egentlig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Okay folkens, konse nå.Hypotese, 5 bokstaver og starter med N. Nytte. Bump for usefullness. Det er veldig søkt i så fall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Men herr kaninsen, virker det ikke litt sært om løsningsordet skulle være det samme som nøkkelordet? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 De tre B-ene: Backup, backup, backup.Du backuper ikke 1/2 terrabyte med bare dritt Visst gjør man det. Jeg har backup av alt jeg ikke gidder miste. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 *** Vurdert å ta image av disken rett etter en reinstall når alt er som det skal? Glad pappa ikke er evneveik på PC jeg. Har vel ikke mye dårligere peiling enn meg. Er også han som hjelper mamma om det er noe Alle de andre gangene har jeg ikke hatt mulighet til det, grunnet at isoet hadde blitt forbannet svært. Nå som jeg faktisk har mulighet til det, så lurer jeg på hvorfor jeg ikke gjorde det. GUD SÅ FORBANNET JEG ER. Orker ikke ta det i dag, jeg er for trøtt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Men herr kaninsen, virker det ikke litt sært om løsningsordet skulle være det samme som nøkkelordet? Neida Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Takk, Eple. =)Økt på 3 bokstaver, slutter på t og starter med ø, samt by i Peru på 3 bokstaver, starter på E. Må være feil, eneste byen i Peru som har tre bokstaver er Ica.Edit: Nei, Ilo òg. Endret 3. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da er det ikke nytte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da er det ikke nytte. Da er det teori. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bah, selvsagt er det jeg som har skrevet feil. En os, osen, hvor fikk jeg det i fra? Dårlig påvirkning fra trønderland tror jeg. Hypotese ble jo så klart teori. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Herre det var fucktard treigt nett. Hvem spiller Juni i Hotel Cæsar? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hallo? Losann? Alå. Ay. Korleis går da med dykk? Jeg har kort dag i morgen. For å kompansere for den lange skriveoppgaven. Har ikke kommet så langt heller, såeeh jo. Mm. Tror jeg legger meg NÅ, så jeg ENDELIG får lagt meg tidlig. Sov søtt! EDIT: Oi, der gikk det til helvete, Tett på Espen Eckbo på TV2. Endret 3. desember 2008 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg