henbruas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gol, din heldiggris. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har da aldri vært bergenser Nå begynte jeg å lure. Da jeg møtte deg var du definitivt ikke bergenser. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Harddisken blei korrupt. Fikk ordna den, men all musikken var borte. Prøvde å legge over musikken fra iPoden over igjen, men den hang seg opp. Prøver å legge over på nytt men henger bare nå. Drittkveld Mista 500 gig med alt mulig jeg har av spill, filmer, software og musikk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mista 500 gig med alt mulig jeg har av spill, filmer, software og musikk. :wow: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 De tre B-ene: Backup, backup, backup. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Interessant. Jeg har trent idag. Det var godt for kropp og sjel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Okay folkens, konse nå. Hypotese, 5 bokstaver og starter med N. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Okay folkens, konse nå.Hypotese, 5 bokstaver og starter med N. Naken Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Programvare, du kan jo prøve å svi litt penger på å få den redda da. Det er fortsatt kanskje håp. Som da jeg mista all musikken min i vinter, jeg sendte inn til Reconsult AS i Oslo og fikk det fiksa for bare rundt 3000 spenn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Okay folkens, konse nå.Hypotese, 5 bokstaver og starter med N. Nytte. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) For to uker siden brukte jeg 12 timer på og sette opp laptoppen til stefaren min på nytt. Fyren er fullstendig evneveik hva angår data, så jeg måtte jo hjelpe han med den minste ting! Fra og legge snarveier på skrivebordet til og bytte startside i Firefox. Og siden han driver med musikk måtte jeg lete fram alle mulige sinnsyke musikkprogrammer som tilogmed ikke piratbukta viste om. Å HERREGUD FOR ET JÆVLA LEVEN. Men nå, tror dere faen ikke, etter to uker, så har denne mannen prestert og FUCKE opp den pcen. Eset Smart Security, Spybot Search And Destroy var instalert, pcen var fullstendig oppdatert (XP SP3) og alt var faen meg tipp topp. Men neida, det stoppet faen ikke det evneveike mennesket der og fucke opp den forbanna dritten. SATAN JEG BLIR SÅ FORBANNET. For hva sitter jeg med? En pc som er mongonedsylta i virus. Viruset har tatt knekken på ESET, spybot åpner seg ikke engang, får ikke brukt internett da ff og ie blir "redirecta" til en fuckings side med "Antivirus 2009" og whatnot. Og hvem må fikse det? JEG. Mens han ligger og sover på sofaen! ARGH JEG BLIR SÅ SATANS INN I HELVETTE FORBANNET! Jeg er så jævla lei av og styre med den forpulte pcen at dere ANER FAEN IKKE. Hver JÆVLA DAG er det noe som er galt. "Bearshare er ikke på skrivebordet" "Jeg får ikke kobla til det trådløse nettet" "Hvordan setter jeg SOL som startside?" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Sigh. Gi meg styrke. Endret 3. desember 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bearshare? Lær ham i det minste FrostWire/LimeWire eller noe, da. Oo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Harddisken blei korrupt. Fikk ordna den, men all musikken var borte. Prøvde å legge over musikken fra iPoden over igjen, men den hang seg opp. Prøver å legge over på nytt men henger bare nå. Drittkveld Mista 500 gig med alt mulig jeg har av spill, filmer, software og musikk. Hvordan får du råd til alt det??!?!!? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) LOL EDIT: Sorry, føler med deg. Endret 3. desember 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Pasient, vet hvordan det er. Hadde samme problemet med mammas laptop som var så full av faen at halvparten er nok. Jeg ble så pisselei at jeg bare formaterte og la inn OS på ny. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Bearshare? Lær ham i det minste FrostWire/LimeWire eller noe, da. Oo Tror du ikke jeg har prøvd? Men neida. "Er kun der jeg finner MIDI filer." og "Jeg skjønner meg ikke på det andre, det funker ikke så bra som bearshare". Neida, han SKAL ha bearshare. LOL Brenn. Datasmurf: Det er vel 5 eller 6 gangen jeg formaterer denne driten. Han lærer aldri, og jeg prøver etter beste evne og lære han opp. Men neida, han fucker det til hver jævla gang. Og ikke nok med det, hver gang jeg reinstallerer så er det jo 23543542 programmer han skal ha inn, som selvfølgelig han "trodde han hadde lagt over på eksterndisken". Og det er jo et helvette uten like! For hver gang jeg tror jeg er ferdig, så kommer han inn på rommet og maser om at det er noe som ikke er sånn som det skal. Alt fra ikoner, startsider og fuckings ALT. Endret 3. desember 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gol, din heldiggris. Jasså? Enlighten me? Noen grunner til at jeg IKKE burde komme meg til helv*** vekk herfra? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan får du råd til alt det??!?!!? Tror han jobber ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Okay folkens, konse nå.Hypotese, 5 bokstaver og starter med N. Nytte. Bump for usefullness. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg