KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har aldri vært noe territoriell av meg Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er det mye snø i Vestfold for tiden? Ja kthx Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=EeUeKd8IUUs Catchy! :!: Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ska vi se... Der var juleavataren på plass ja! Eller ikke... wtf. Joda. Hrmf... Endret 3. desember 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=EeUeKd8IUUs Catchy! :!: Haha, fet sang! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det motsatte av catchy, på høyt plan. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Søker savnet nisse! Magnus Hamsund, bedre kjent som kløvernissen i Bergen, eller Santa Claus from Norway i andre land. Jeg finner ikke ut hvor han skal jobbe i år, og jeg har besøkt ham hvert år siden jeg ble født. Siste vi hørte var at han søkte jobb, og lette etter noen som ville leie en nisse. Noen med info? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Søker savnet nisse!Magnus Hamsund, bedre kjent som kløvernissen i Bergen, eller Santa Claus from Norway i andre land. Jeg finner ikke ut hvor han skal jobbe i år, og jeg har besøkt ham hvert år siden jeg ble født. Siste vi hørte var at han søkte jobb, og lette etter noen som ville leie en nisse. Noen med info? Mine kilder tilsier at han har trekt seg tilbake til Nordpolen nå som juleforbredelsene er i gang. Han har nok mye å gjøre i disse juletider! Endret 3. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Neii, Magnus er ALLTID i Bergen om vinteren. Lenke til kommentar
essi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Oj, nå ringte nettopp Viasat og prøvde å selge meg parabol. Jobbet der et par-tre uker i sommer, og det morsomme var at linjene var helt like. Faen så irriterende det må ha vært å bli ringt :') "Jasså, du har Canal Digital du da?" "Jada" "Ja, men nå ringer jeg som sagt fra Viasat, og vi vil jo gjerne ha deg over på vår side" "Haha. Ja. Men jeg er egentlig ikke interessert, jeg" "Blablabla" "Ja, men jeg har jobbet litt hos dere før så jeg tror jeg veit åssen dette funker." "Åh. *pause* Uhm, åja. Men da vet jo du hvordan tilbudet vårt er, også har du gått over til konkurrenten vår da??" "Nei, vi hadde Canal Digital fra før av vi." "Uhm åhja. Blablabla" "Mm. Men jeg er er som sagt ikke interressert. Og jeg er 17, så det er egentlig ikke mitt bord." Og så failet hun, og istedetfor å dra "Jaha ja, men tror du jeg kan få prate med den i huset som har ansvaret for tv-en, da?" så gjorde hun som jeg pleide å gjøre, stressa frem et "Åhja, men da får du ha en fin kveld da hehehe". Fnis. Jeg har alltid lurt på hvordan det var å bli ringt opp sånn. Blæ. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er rent hat å bli ringt opp av sånne, så jeg faila totalt når jeg fikk Adecco-vikariat som telefonselger for Shell (de skulle selge billig strøm til folket). Klarte ikke selge en dritt, bare følte meg helt latterlig når jeg ringte gamlinger midt i dagsrevyen for å mase om strøm. Satt mesteparten av tida og ikke turte å være logga på ringesystemet. Så jeg slutta etter 1 uke. Det var ikke noe for meg, med et så inngående hat mot telefonselgere som jeg hadde selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mamma snakker med nissen i telefonen. ^_^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mamma snakker med nissen i telefonen. ^_^ Du turte ikke å ringe selv? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mamma har kjent Magnus siden 1974. Jeg tror det falt henne mer naturlig å ringe til ham enn det gjorde meg. Men da blir det nissebesøk i år oooog! YAYNESS! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Beste nissen i hele verden. Magnus. Attende året på rad nå! (ikke medregnet når mamma var gravid med meg) Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 har bare hatt nisse besøk 2 3 ganger eg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Best å VÆRE nissen da... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Best å VÆRE nissen da... Nei? Tenk på alle de ekle ungene. Blæh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg