Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bor ikke vi sånn ca. like langt fra Stord på hver sin side?Edit: Nei, jeg er nærmere, er jeg. Jeg bruker kortere tid enn deg. Det er bare fordi det er en fjord og dermed en ferge på veien min. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og jeg bor et lite stykke lenger vekke igjen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og jeg bor et lite stykke lenger vekke igjen Åja, du bor lenger nord i bergen enn meg? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke et lite takk engang? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke et lite takk engang? ^^For hva? *føle jeg har glemt noe* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke et lite takk engang? ^^For hva? *føle jeg har glemt noe* Oi ... Jeg feila. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hmm.. Hmm-ere.. Hmm-est.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er bare fordi det er en fjord og dermed en ferge på veien min. Jeg bruker kortere tid! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kom til å tenke på en flash-serie jeg så for en stund siden. Han som laga den brukte sangene til bandet sitt som utgangspunkt når han laget filmene (slik at filmen ble en slags musikkvideo). Figurene var en form for stickmen, men litt tykkere. Øynene var bare ett hull i hodet. Tror de hadde en sang som het love machine. Han som hadde filmene hostet videoene på sin egen hjemmeside. Noen som vet hva jeg tenker på? Vet akkurat hvilken du mener, men jeg husker hverken navn eller side. Har tittet rundt som en gal uten resultat. Pm meg gjerne om du finner ut av det Tar sjangsen på å sitere meg selv og Sadfez i jakten på en flash-musikkvideo. Anyone? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ser noen her på House? Anyways jeg har nettopp lastet ned episoder til E:3 S:5. Finnes det flere? Endret 3. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Åja, du bor lenger nord i bergen enn meg? Aner ikke. Bor litt sør for sentrum Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Åja, du bor lenger nord i bergen enn meg? Aner ikke. Bor litt sør for sentrum Jeg bor litt nord for Paradis. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Åja, du bor lenger nord i bergen enn meg? Aner ikke. Bor litt sør for sentrum Inndal? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da bor jeg ca 1/4 fra sentrum og til paradis. Nærmere bestemt Solheim... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 pAAAaaaarrrrrrradis (med ekstrem skarring) Veldig merkelig plassering av trykk. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er det mye snø i Vestfold for tiden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da bor jeg ca 1/4 fra sentrum og til paradis. Nærmere bestemt Solheim...Aah. Mot Danmarksplass eller mot Laksevåg?pAAAaaaarrrrrrradis (med ekstrem skarring)Veldig merkelig plassering av trykk. Pst. Paradis. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) *finfint kart .. RIP* inni der enplass Endret 3. desember 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er det mye snø i Vestfold for tiden? Ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 A-ha! Ikke langt fra meg, egentlig. Sletten ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg