Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hah, seriøsiteten :roll:
Vi diskuterer jo hvorfor (sosialt) tilbakestående mennesker har problemer med å bli likt og tatt godt i mot av andre mennesker. Det må da være både seriøst, viktig og interessant?

red: På generell basis selvfølgelig...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klart det. Jeg står for det jeg har sagt :)

Noen som vet om noen typer vekkeklokker til PC? Som spiller høy lyd og kan vekke meg slik at fraværet går ned?

Kjøp en sånn klokke med lampe som er som en soloppgang! Har aldri prøvd men har hørt at men blir veldig våken av det^^

Edit: Clvn: Hva er det du har på bilde? Har du tegnet rundt navlen din? Har lurt meg grønn på det bildet en stund nå...

Endret av Aces
Lenke til kommentar
Klart det. Jeg står for det jeg har sagt :)

Noen som vet om noen typer vekkeklokker til PC? Som spiller høy lyd og kan vekke meg slik at fraværet går ned?

Kjøp en sånn klokke med lampe som er som en soloppgang! Har aldri prøvd men har hørt at men blir veldig våken av det^^

Bare søk på forumet, hw.no har også en guide på det.

Lenke til kommentar
clvn_tafs now playing: Daft Punk - Touch It/Technologic [2:40/5:32 @ 220 kbps]

Daft Punk er frikings fantastisk. :love:

Eplefe NP: The Cure » Disintegration » Pictures of you

Jessir, det er frikkin' åvsåm =D

---

Fikk tollgebyrer av DHL i dag. 550,- i gebyrer (og toll på ~300,-) for noe som jeg betalte €136 for (inkludert frakt). Så jævlig sure penger, og særlig når man vet at det kommer ihvertfall 2 til av de gebyrene .____.

Lenke til kommentar
Vi diskuterer jo hvorfor (sosialt) tilbakestående mennesker har problemer med å bli likt og tatt godt i mot av andre mennesker. Det må da være både seriøst, viktig og interessant?

Nei, dere gjør egentlig ikke det. :p

Dere prøver å lage en liste over hvem Schnell ikke liker. Good job sirs and madams! /golfclap

Lenke til kommentar
Men greitt, eg skal prøve og forbedre språket mitt då, visste ikkje at folk irriterte seg så mykje. men eg kan fortsatt ikkje forstå kva eg har gjort for at så mange folk mislik meg :(

Jeg vil tro din harde innsats i 'hundritt-tråden' har fått en god del til å mislike deg :p

tragisk å mislike noken berre fordi eg har andre meiningar enn fleirtalet ass!

Tragisk at vi har disse reglene her i huset.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.
Lenke til kommentar
Nja.... Eg veit ikkje om eg kan poste heile lista uten dei som er på lista sin godkjenning... Aivio og espen pai, har dykk noken innvendingar om dykk eventuelt skulle vere dei siste på topp 5 lista??

Hehe bortsett fra at du nettop røpte de siste to på topp fem listen ...

Lenke til kommentar
Hah, seriøsiteten :roll:

Hvis man klarer å ta det opp på en ordentlig måte så, og ikke bare terge en person til å vise mer av sine uheldige sider. Syns faktisk det var flere her som opptrådde mer umodent enn han.

Lenke til kommentar
NgZ. Ja du hadde fyrsteplassen ei stund men så tok Eplefe og Loveless deg igjen, så du har havna på ein andreplass.

Ey, det betyr at jeg i praksis detter ned på 5. plass. Nå ble jeg egentlig litt lei meg =(

Fikk tollgebyrer av DHL i dag. 550,- i gebyrer (og toll på ~300,-) for noe som jeg betalte €136 for (inkludert frakt). Så jævlig sure penger, og særlig når man vet at det kommer ihvertfall 2 til av de gebyrene .____.

:dontgetit:

Japp, det er sykt mye, og hadde egentlig ikke regnet med mer enn litt over 100,- i fortollingsgebyrer per pakke. Tror jeg skal ta en telefon til de for å spørre om det er riktig.

Lenke til kommentar
Tragisk at vi har disse reglene her i huset.

Oooh! The awsome power of Jarmo.

Tror det er best vi roer ned litt.

Jarmo kom.

Jarmo så.

Jarmo eide...

-------------

Noen som har noen gode Jarmo-facts, sånn for å snakke om noe annet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...