WheelMan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Biril vil ha litt av hvert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det går for det samme ifg. de greiene jeg leste. (Google er en fin fyr, nesten like fin som Gisle ;D) Jeg vil ikke ha deg død, da kan jeg ikke prate med deg, eller jeg kan jo det, men da vil det være sånn at når folk ser meg prate med deg, så vil de ha enda mer lyst til å sperre meg inne et sted hvor jeg kan overvåkes. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jaja, enten dør jeg eller så dør jeg ikke... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du dør, stay away. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ingen som savner meg Nå ble jeg lei meg... Du er ikke en del av kjernen før du har postet i RPP vet du, jeg prøvde å forklare deg det tidligere i dag. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Selv om du er mann, så betyr ikke det at du kan prøve deg på Gisle, Sjur Guy on guy er ikke min greie, skjønner du. Du er i trøbbel, mister! *kaste på håret* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Selv om du er mann, så betyr ikke det at du kan prøve deg på Gisle, Sjur Guy on guy er ikke min greie, skjønner du. Det er vel ikke Sjurs problem ... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Irriterer meg dette: *Jeg ler mens jeg ser på pc skjermen* Pappa: Hva ler du av? Jeg: Nei, ingenting Pappa: Joda, si det. Jeg: Var ingenting. Pappa: Joda, du ser vel bare ikke på skjermen og ler? Jeg: ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jo. Han får finne seg en annen å humpe på ^^, Kaninen kanskje? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du er ikke en del av kjernen før du har postet i RPP vet du, jeg prøvde å forklare deg det tidligere i dag.QFTTSelv om du er mann, så betyr ikke det at du kan prøve deg på Gisle, Sjur Guy on guy er ikke min greie, skjønner du. Du er i trøbbel, mister! *kaste på håret* Jeg er ikke sjarmert en gang. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ehm.. Hva er det du sier om meg nå? Nikka: Joda, jeg legger vel ut en gang.... i fremtiden Endret 3. desember 2008 av Kanin33 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Meg? Næææ, ingenting Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg verva så og si henne på forumet og jeg har familie på Stord Hva om jeg bor på stord? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Spiste nettopp ølpølse. Lenge siden, det var godt! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vil bare si en ting; dette forumet eier! Hele diskusjon eier! Lurer man på no, så får man alltid svar, treffer folk også!: D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nikka: Joda, jeg legger vel ut en gang.... i fremtiden Frem til det så må du nok bare finne deg i at ingen savner deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) jeg verva så og si henne på forumet og jeg har familie på Stord Hva om jeg bor på stord? Bor ikke vi sånn ca. like langt fra Stord på hver sin side?Edit: Nei, jeg er nærmere, er jeg. Endret 3. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bor ikke vi sånn ca. like langt fra Stord på hver sin side?Edit: Nei, jeg er nærmere, er jeg. Jeg bruker kortere tid enn deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg