Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Storytime.

Den bærbare pcen min (som er svært viktig for skolearbeidet mitt) ble sendt inn i starten av september. I slutten av oktober (etter to måneder!) fikk jeg den tilbake, og den virket i 5 minutter, før den kræsja og den "could not find operating system".

Jeg sendte den inn igjen, etter noen "mindre hyggelige" ord til de som skulle fikse den. I dag fikk jeg beskjed om den hadde kommet tilbake, og jeg ble selvsagt kjempeglad. Går ned til kontoret og prøver den, men den går faen meg ikke på. Samme helvetes feilen som var forrige gang jeg fikk den!!!!

Åhåhåhå.. Imorgen skal jeg _forlange_ ny pc.

Lenke til kommentar
Hvorfor prøver du ikke bare å installere et OS? Det er jo helt tydelig at det er feilen.

Been there, done that. Didn't work. Da kom det andre feilmeldinger.

Spør han her: www.google.com

Jeg har ikke spurt om hjelp. Uansett så klarte ikke itansvarlig å gjøre noe med pcen, noe med "intern feil". Måtte sendes inn for å bytte noen saker.

Datasmurf: Nei, jeg har Fujitsu Siemens :)

Endret av mathos
Lenke til kommentar
I følge navnlovgivningen så er det kun det siste navnet som er et etternavn. Bruker man bindestrek mellom to navn teller det som ett. Bruker man ikke bindestrek så er det/de i midten mellomnavn.

Jeg liker at man kan dukke opp med et fornavn, et mellomnavn og to etternavn som stammer fra familien din som går tilbake mange generasjoner og du holder familienavnet gående fordi det er en stolt tradisjon, så kommer norske lover og sier "Fuckoffz, det er nå mellomnavnet ditt. Evt kan du hente inn en liten retardstrek og ha den med."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...