No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I forsvaret lærte jeg at om du hadde to etternavn så var et av disse mellomnavnet ditt, men det høres ikke logisk ut. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 på tide med litt julestemning her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I følge navnlovgivningen så er det kun det siste navnet som er et etternavn. Bruker man bindestrek mellom to navn teller det som ett. Bruker man ikke bindestrek så er det/de i midten mellomnavn. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) på tide med litt julestemning herOjQgBFe_Pw0 Boyzvoice for ever man Endret 3. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I følge navnlovgivningen så er det kun det siste navnet som er et etternavn. Bruker man bindestrek mellom to navn teller det som ett. Bruker man ikke bindestrek så er det/de i midten mellomnavn. ¨ Jeg har to navn i navnet mitt som høres ut som etternavn, men egentlig er det kun det siste som regnes som etternavn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan dere la være å quote bilder og youtube-videoer? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 oh come on! be real! *knegg* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Biril ; Går det an å gjør slik med dem ? *liksomvideo* Endret 3. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, da må man ha bindestrek. Sist jeg sjekket var jeg registrert med to etternavn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det går an ja, så lenge en ikke quoter driten. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I så fall... Jeg hater den! på tide med litt julestemning her Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I forsvaret lærte jeg at om du hadde to etternavn så var et av disse mellomnavnet ditt, men det høres ikke logisk ut. Det er uansett slik det fungerer. Jeg har et mellomnavn, altså etternavnet til min far. Etternavnet mitt er etternavnet til min mor. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I forsvaret lærte jeg at om du hadde to etternavn så var et av disse mellomnavnet ditt, men det høres ikke logisk ut. Det er uansett slik det fungerer. Jeg har et mellomnavn, altså etternavnet til min far. Etternavnet mitt er etternavnet til min mor. Til meg er det omvendt. Pluss et til random mellomnavn noen tror er en del av fornavnet mitt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har mellomnavn, som er etternavnet til moren min, og faren min sitt etternavn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ett etternavn, men to fornavn. Er et av de mellomnavn da? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har mellomnavn, som er etternavnet til moren min, og faren min sitt etternavn. Samme her. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mm-ma-ma mara Mm-ma-ma-ma Mm-ma-Mm mara Mm-ma-Mm Ma-ma-a. Mm-ma-ma mara Mm-ma-ma-ma-ma Ma-ma-ma. Taking pictures with honeys Spending all mo-mo-money If you want it so badly Then why don't you say so, lady. You'll be hurt if you'll kiss me You gotta gotta believe me But if you want it so badly Then why don't you say so, lady. And If you'd wanna take it back You don't wanna take it back You don't wanna take it back, my love Don't you wanna love? Babe,you don't wanna take it back Don't wanna take it back Back, back, back. They call me Crazy Loooop Gotta gotta be crazy loooop Gotta get a life Oh, mom, I've tried Gotta gotta be lonely-lon-lon-lon. FÅR DEN ALDRI VEKK FRA HODET MITT!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ett etternavn, men to fornavn. Er et av de mellomnavn da?C er mellomnavnet ditt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ett etternavn, men to fornavn. Er et av de mellomnavn da?C er mellomnavnet ditt. Cecilie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg