KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Høres unektelig bra ut Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Si at mitt fulle navn er "Edgard Von Krankenhaus", da blir mitt mellomnavn "Von", eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Aids og jeg har vurdert å selge truser. Da skulle du ha jobbet på 1881, brukte truser og sokker var det en del som spurte etter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sokker óg ja? Enkle eller par? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 faen har fått den sangen her i hodet mitt og får den ikke ut Jeg føler meg som en voldtekstforbryter. Den sitter klistret og jeg liker det. Men skammen overskygger det hele. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Aids og jeg har vurdert å selge truser. Det hade jeg glatt gjort om jeg var kjerring. Det er jo ren profitt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 THEY CALL ME CRAZY LOOOOOOOOOOP Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sokker óg ja? Enkle eller par? Sokker, truser,strømper,bh...you name it. Har den sittet på en kvinnelig kropp så var det av interesse. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Aids og jeg har vurdert å selge truser. Ja, hvorfor ikke? Mange på Smil som vil ha vertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vurderer å finne meg en kåk med plass til dyrking jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Aids og jeg har vurdert å selge truser. Det hade jeg glatt gjort om jeg var kjerring. Det er jo ren profitt. Nettopp. Det er vel bare å finne et sted å starte. Samt det å faktisk gjøre det - det er jo unektelig litt sært. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Si at mitt fulle navn er "Edgard Von Krankenhaus", da blir mitt mellomnavn "Von", eller? "Von" er vel en del av etternavnet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vurderer å finne meg en kåk med plass til dyrking jeg. Kåk? Hvorfor ikke bare finne en gård? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nettopp. Det er vel bare å finne et sted å starte. Samt det å faktisk gjøre det - det er jo unektelig litt sært.Det er vel ikke så sært vel... Det er å utbytte et markedspotensiale.Hvem kommer til å få vite det uansett? Du setter bare opp en internettside med bilde av en eller annen blond berte og skriver priser og hvordan de skal komme i kontakt med deg. Så er det bare å kjøpe sånn tre-pack med stringtruser og bruke ny hver dag. Vet ikke hvor mye som er vanlig å få per truse, men det må jo bli en formidabel inntekt av det. Kåk? Hvorfor ikke bare finne en gård? ^^Må ikke være så stort at jeg tiltrekker meg oppmerksomhet da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Si at mitt fulle navn er "Edgard Von Krankenhaus", da blir mitt mellomnavn "Von", eller? "Von" er vel en del av etternavnet? Hvis jeg bytter det "Von" ut med "Hansen" da? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da har du 2 etternavn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, da er "Hansen" mellomnavn. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, da er "Hansen" mellomnavn. Nei, Hansen er etternavn. Man kan godt ha flere etternavn. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, da må man ha bindestrek. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, da må man ha bindestrek. Men Hansen er vel et etternavn uansett? Så da er det kanskje rett og slett ikke lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg