Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Øy nå tror jeg dere poster i feil tråd altså! Datan min blir så treig av alle disse bildene.... Jeg ligger på topplista i RPP, så jeg har ikke noe behov for å poste bilder her. Lenke til kommentar
essi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har skremt vettet av jævlig mange selv, så jeg er nokså skummel Det være seg om jeg er i den habbiten her eller om jeg prater om hva som foregår i huet og drømmene mine ... Meget vakkert! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Yeah, og elsker. Vel, jeg har visst vært pedofil siden jeg visstnok prøvde å selge kola til noen shitkids, og det balla på seg med fapping på cam, blotting og gudene vet what not. Jeg har så vidt jeg vet aldri prøvd å selge kola til noen, jeg har til gode å fappe på cam og jeg har ikke blotta meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mtp. at jeg ikke har cam og ergo ikke har blotta meg for deg enda, ja. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og da ble det stille.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Acrion på heimplassen jo. Eksplosjon på kunstgjødselfabrikken og flere er savna. Kjenner jeg noen som jobber der tro? Får sikkert høre om det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og da ble det stille.... Ja, jøss. Som om det noen gang hadde skjedd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Altså. Jobbsøknad via post? Errrr. Bare papirrot, jo. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har så vidt jeg vet aldri prøvd å selge kola til noen, jeg har til gode å fappe på cam og jeg har ikke blotta meg. Jobba ikke du ... ? Tja, kanskje ikke ... ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Joda, men jeg fappa aldri Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hadebra alle sammen! Kjemien venter..... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Joda, men jeg fappa aldri "Luremus!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjemi hadde vært mer gøy uten all teorien. Du kan vel kalle meg det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjemi hadde vært mer gøy uten all teorien.Du tenker på om det var mer praksis a la "I dag skal vi se hva som skjer om ammonium-nitrat og diesel puttes i en lukket beholder og settes under plutselig og sterkt trykk." Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjemi hadde vært mer gøy uten all teorien. Du kan vel kalle meg det Allikevel tjente du gode penger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lars, ja. Q-man, gode penger var det ikke, men det var så jeg klarte å leve på det sammen med lommepenger og strøjobber og samling av flasker for panting. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kanskje det er noe jeg burde vurdere? Spe på inntekten litt. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Aids og jeg har vurdert å selge truser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg