b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, for det var et veeeldig skummelt bilde, mener jeg? Pææhææ.Jeg er GRUSOMT skummel, det sier ungene i barnehagen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lars, jeg går for skumleste bitcha nord for Røros Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Øy jeg er ifra Røros! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er jeg i varmen? Skeptisk, ikke alle internett-folk er skumle. Ikke vi i den harde kjerne i alle fall, vel, Lillium er litt skummel da, Lars er i alle fall ikke skummel, ikke birilbassen eller basskukk heller ^^ Eller de andre, de er bare svært intellektuelle mennesker, for intellektuelle for verden. Man er ikke med i den harde kjernen før man har postet i RPP, med en plakat med teksten: "Jeg vil være med i den harde kjernen." Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skjønner ikke hva du finner skummelt med meg, Datasmurf. Jeg mener, det var jo ikke bildene med blod og øks? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Øy jeg er ifra Røros!Pass deg for Pippi. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Øy jeg er ifra Røros!Pass deg for Pippi. She horrifies and ridicules me Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 wee.. glede seg til å bli ferdig på skolen komme ned på nerderommet og lvle shaman:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Q-man, du skal ikke se bort ifra at jeg har gjort det en eller annen gang Men jeg har jo pensjonert meg fra RPP og bildehoring, folk er jo så lei meg, de klager på det hele tida Ida, nei, absolutt ikke. Der var du søt bare Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eller de gærne makkafreakerne som bor der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har også skremt en del smårips med denne looken. Pedo som de kalte meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 En søt pedo i såfall :!: Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Øy nå tror jeg dere poster i feil tråd altså! Datan min blir så treig av alle disse bildene.... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Pedo, faktisk. Det er ordet er så voldtatt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg syns du så mer ut som ei barnerumpe, menmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hadde jeg også kalt deg. Kjør forbi barnehagen med en pose småsjokolade kan også bli ansett som pedofili.. Ingen som fortalte meg det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Øy nå tror jeg dere poster i feil tråd altså! Datan min blir så treig av alle disse bildene....Tilgi oss. De fleste her inne har et snev av ekshibisjonisme. I tillegg så liker vi å høre oss selv snakke/lese det vi skriver/tror vi er kule/morsomme/smarte(Stryk det som ikke passer) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Blir brukt mye det ordet ja, på mye rart. Ordet hat også betyr ikke noe lengre.Mange ord har blitt "ødelagt" pga. feilbruk. Kos dere Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg kjedet meg !!! Jeg er skummel Endret 3. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Usj. Her går jeg på jakt etter konvolutter, også er det ingen som sitter i resepsjonen - ikke 2., 3., 4., eller 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg