kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fryser jeg... Kanskje det har noe med at jeg er på skolen og det alltid er kaldt her, men kan jo ikke være sikker :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fryser jeg... Kanskje det har noe med at jeg er på skolen og det alltid er kaldt her, men kan jo ikke være sikker :/ "Jeg er våt. Jeg står i et basseng. Kanskje derfor?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nam! Det er bringebær på rundstykket mitt Sikker på at det er ditt da? ;P Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fryser jeg... Kanskje det har noe med at jeg er på skolen og det alltid er kaldt her, men kan jo ikke være sikker :/ "Jeg er våt. Jeg står i et basseng. Kanskje derfor?" Hihihi Nam! Det er bringebær på rundstykket mitt Sikker på at det er ditt da? ;P Ingen andre som har sagt noe, så.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er jeg i varmen? Skeptisk, ikke alle internett-folk er skumle. Ikke vi i den harde kjerne i alle fall, vel, Lillium er litt skummel da, Lars er i alle fall ikke skummel, ikke birilbassen eller basskukk heller ^^ Eller de andre, de er bare svært intellektuelle mennesker, for intellektuelle for verden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Klart jeg er skummel, datasmrf. Jeg biter. Men som regel ikke i sosiale sammenhenger da. Mer sånn one-on-one Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Døh. Jeg er kjempeskummel. Nå må du ikke ødelegge ryktet mitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sier du ja, men jeg vet du bare er en pus Dere er begge puser, vel, Ida er vel egentlig mer turteldue i vinduskarmen min om jeg husker rett Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dere som er så uskumle, er dere ikke redde for meg!? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skummel? Du greier aldri å bestemme deg du, Datasjur. Her om dagen var jeg bare søt og snill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Herr kaninsen, du er bare ei søt og snill og pen lita jente, ingenting å være redd for ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg biter - hardt! Bare å spørre Eivind etter bildebevis. Det er ikke få jeg har lagd blåmerke på, skal jeg si deg! Ei fikk til og med arr! Endret 3. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det går helt fint an å være snill og søt og skummel på en gang, Ida. Og jeg sa du var skummel i går også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Døh. Jeg er kjempeskummel. Nå må du ikke ødelegge ryktet mitt Skumleste bitcha sør for Røros faktisk. (Røros fordi det er der de spilte inn Pippi Langstrømpe og en rødstrømpe som løfter hester er noe av det skumleste som finnes) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 O'rly? Se så skummel jeg er da! GRR!"% Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Syns ikke du virka så skummel jeg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da er man skummel.."pass deg ellers så hopper jeg opp og biter deg" :!: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Døh. Jeg er kjempeskummel. Nå må du ikke ødelegge ryktet mitt Skumleste bitcha sør for Røros faktisk. (Røros fordi det er der de spilte inn Pippi Langstrømpe og en rødstrømpe som løfter hester er noe av det skumleste som finnes) Kan jeg gå med på. O'rly? http://i283.photobucket.com/albums/kk311/b...rg/DSC_0523.jpg Se så skummel jeg er da! GRR!"% Ja, for det var et veeeldig skummelt bilde, mener jeg? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke så skummel nei, bare en vanvittig cocky vinkel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har skremt vettet av jævlig mange selv, så jeg er nokså skummel Det være seg om jeg er i den habbiten her eller om jeg prater om hva som foregår i huet og drømmene mine ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg