Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 SO = So Owerpowered RPP = Rectum Pew Power Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har alt vist deg RPP og bedt deg poste der, og fortalt deg hva SO er så ikke lat som Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 For det er status og være super-sosial....er en grunn til at man er usosial, da slipper man mennesker som dolker deg i ryggen( som skjer uansett en eller annen gang). Like greit og sitte foran pcen. Helt enig med den Smurf, mennesker generelt er plæ. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 La oss snakke om noe annet enn ting jeg ikke forstår.. Hmm.. Noen som syns fanta exotic er godt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mennesker er greit nok, er bare et fåtall en har lyst til å omgås med oO Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi hvis dere ikke hadde vært usosiale fra starten av så hadde dere aldri vært på diskusjon, og da hadde dere heller ikke vært sosiale med folk fra diskusjon Du må ikke tenke slikt om deg selv. :--( Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hehe. Sosial? Hva er det for et slags ord? Finner det ikke i ordboka mi i hvertfall. xd Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mennesker er greit nok, er bare et fåtall en har lyst til å omgås med oO Mennesker er greit nok, er bare et fåtall som har lyst til å omgås en Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 CBP: Genialt for det er et faktum, folk "bryr" seg om det som intriserer dem. Og hvis man ikke er i den "harde kjernen" på forumene så blir man oversett titt og ofte slik som i virkligheten. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nam! Det er bringebær på rundstykket mitt Lenke til kommentar
essi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ops! Klarte å quote en tydeligvis gammel post. Jaja. Jeg er glad på kaffe(jeg mener det. Kaffe er mitt dop<3) Endret 3. desember 2008 av essi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som har peil på dette? Hvor mange aktive brukere har forumet hver dag, uke, måned og år. Med aktiv mener jeg at de poster og ikke bare leser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fluesopp, yeah ... That's life. Og det er derfor jeg trives så godt i min egen verden med kryssord, bøker, kabaler og puslespill. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror egentlig at det ikke er så vanskelig å komme seg inn i varmen, så lenge man gir litt av seg selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror egentlig at det ikke er så vanskelig å komme seg inn i varmen, så lenge man gir litt av seg selv. Jeg fryser (( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Fluesopp, yeah ... That's life. Og det er derfor jeg trives så godt i min egen verden med kryssord, bøker, kabaler og puslespill. Så sant så sant, og bare se på åssen tråden her går så ser man at det stemmer=) Lilium: Hørt den før og vil påstå at det ikke stemmer. Kanin: Du ser vel at du er det. Endret 3. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 CBP: Genialt for det er et faktum, folk "bryr" seg om det som intriserer dem. Og hvis man ikke er i den "harde kjernen" på forumene så blir man oversett titt og ofte slik som i virkligheten. QFT Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Kanin33: Spørs vel hvem du spør. Endret 3. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg