NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er det i hele tatt noen her som er sosiale? Hvis dere hadde vært det, hadde dere vel ikke vært her.. eller? Stakkars uvitende lille deg. ^^ Er ikke så mange dagene siden jeg var med folk fra forumet og noen de kjente på julegavehandel med tilhørende kafébesøk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva er det som ikke gjelder, lille kanin? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 At du er sosial med folk fra diskusjon Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor gjelder ikke det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Selvfølgelig gjelder det! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi hvis dere ikke hadde vært usosiale fra starten av så hadde dere aldri vært på diskusjon, og da hadde dere heller ikke vært sosiale med folk fra diskusjon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 GAAAAAAAAAAAAHHH Har ikke klart å få med meg at Xploding Plastix ga ut et nytt album i september Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi hvis dere ikke hadde vært usosiale fra starten av så hadde dere aldri vært på diskusjon, og da hadde dere heller ikke vært sosiale med folk fra diskusjon Jesus christ for en holdning! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fordi hvis dere ikke hadde vært usosiale fra starten av så hadde dere aldri vært på diskusjon, og da hadde dere heller ikke vært sosiale med folk fra diskusjon Trenger da strengt tatt ikke være asosial for å henge på forumet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hahahhaha! Men hvis du er som meg (Som selvfølgelig er meget sosial) så gjelder det da.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 O-M-G. Jeg bare håper du kødder, jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du biter fint på agnet ida Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hmm... Jeg fant akkurat ut at jeg ikke hadde spist opp rundstykket mitt! Tror jeg da... Tenk hvis det ikke er mitt og jeg begynner å spise av det? Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg kjeder meg :-----( Hva annet skal jeg finne på da? :-----( Og jeg har møtt jenter med dårligere holdninger enn det der, så det hadde vel faktisk ikke overraska meg om det var sånn heller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg liker ikke å være sosial med folk som ikke er fra forumet, eller som ikke har vært innom forumet og har bruker her og vet hva SO og RPP er Det blir liksom så kjedelig, det skjer så mye mer her, lille kaninsen ^^ Det er slik et koselig hjem (for det meste) Så mange koselige folk Men jeg er asosial og trives med det da Så, hvem er jeg til å prate? Jeg liker egentlig ikke folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg