L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Faen, du måtte komme med en ekkel julesang Hjelper ikke om det er kokka kola sang. I fix! Det var en liten gutt som gikk og gret og var så lei. Hæin skulle tegne Babylon, men lærer'n hæin sa nei. Hæin ødla hele arket han var tufsete og dom, men så hørte hæin et sus som over furukrona kom.... Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står, med blanke ark og farjestifter tel, og da kæin du rette oppatt æille feil ifrå i går, og da får du det så godt i mårrå kveld. Og om du itte greie det og æilt er like trist, så ska du høre suset over furua som sist, du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står,og med blanke ark og farjestifter tel. Og så vart guten vaksin, og hæin gikk og var så lei. Hæin hadde fridd åt jinta si, men jinta hu sa nei. Hæin gret i ville skauen dette blir min siste dag, men da kom det over furua det såmmå linne drag..... Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står, med blanke ark og farjestifter tel, og da kæin du rette oppatt æille feil ifrå i går, og da får du det så godt i mårrå kveld. Og om du itte greie det og æilt er like trist, så ska du høre suset over furua som sist, du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står,og med blanke ark og farjestifter tel. Og nå er guten gift og går og slit som folk gjør flest, med småbruk oppi åsmarken der kjerringa er hest. Og hæin syn's det blir for lite gjort og streve titt og trutt, og trøste seg med furusus når dagen blir for stutt..... Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står, med blanke ark og farjestifter tel, og da kæin du rette oppatt æille feil ifrå i går, og da får du det så godt i mårrå kveld. Og om du itte greie det og æilt er like trist, så ska du høre suset over furua som sist, du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står,og med blanke ark og farjestifter tel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 alljvæn kokka-kola synes jeg det skal være heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva slags ord er alljvæn? All verden? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva slags ord er alljvæn? All verden? Det er kaudervelsk for: "Jeg snakker kaudervelsk." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hmm, det høres mer rett ut Ah, jeg digger å finne akt-bilder av venner ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hmm, det høres mer rett ut Ah, jeg digger å finne akt-bilder av venner ^^ O_o Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 dagens episode av Julebruskongen er fytti rakkern meg bra Synes episode 1 og 2 var bedre, Julebruskongen er win! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei. Bare... Nei. Julebruskongen er prepubertal, kjedelig og oppbrukt allerede før han satte i gang. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 dagens episode av Julebruskongen er fytti rakkern meg bra Synes episode 1 og 2 var bedre, Julebruskongen er win! :!: Episode 1 var kulest, med 3 på 2.plass ^^ Den delen der de viser at han er oppspilt... Pokker til epic win Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei. Bare... Nei. Julebruskongen er prepubertal, kjedelig og oppbrukt allerede før han satte i gang. *nikke* Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 dagens episode av Julebruskongen er fytti rakkern meg bra Synes episode 1 og 2 var bedre, Julebruskongen er win! :!: Episode 1 var kulest, med 3 på 2.plass ^^ Den delen der de viser at han er oppspilt... Pokker til epic win Haha, ja "Fytte hææææælsikeeeeen" :!: Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 And im baaack! Fritime FTW Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eww, er du sånn der sosial faen, eller? Meg, en sosial faen? Haha, den var god smurf. xd Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er det i hele tatt noen her som er sosiale? Hvis dere hadde vært det, hadde dere vel ikke vært her.. eller? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hmm, det høres mer rett ut Ah, jeg digger å finne akt-bilder av venner ^^ Du vet adressen min, Smurfen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvis dere hadde vært det, hadde dere vel ikke vært her.. eller? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Er det i hele tatt noen her som er sosiale? Hvis dere hadde vært det, hadde dere vel ikke vært her.. eller?Nå skal ikke jeg skryte på meg ett helvetes bra sosialt liv i ny by og slikt, her har jeg ca ingenting, men altså. Den tiden jeg kravlet meg opp på topp ti-lista hadde jeg faktisk ett rimelig bra sosialt liv. x) Endret 3. desember 2008 av Nie Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) http://i283.photobucket.com/albums/kk311/b.../tarzanfail.jpg ØYH! Trodde vi ble enig om at du skulle lsutte å poste de lettkledde bildene av meg -.-" Endret 3. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg