Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei alle sammen! Woho! Forumdrama! *sikle* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Dusj, tannpuss, rettskriving og plukking av hundedritt er såååååååååååå oppskrytt ass!!!!!111!1oneone!! EDIT: Burde vel egentlig fjerne kommaene, men jeg får vondt av det. Endret 16. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Schnell: viktig å ikke bruke så mye tid på sånt sløser jo bort halve livet, akkurat som med tannpuss og dusjing Og hundedrittplukking. Må ikke glemme det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 tragisk å mislike noken berre fordi eg har andre meiningar enn fleirtalet ass!Vil tro det er mer holdningene dine enn meningene dine som plager folk Yay, someone understands Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 clvn: Ja men hyklarar fall ikkje i smak hoss meg, sorry ass, du er på fjerde. (eg har vel ikkje eigentleg lov å offentlegjere ei sånn liste?) men viss fok undrar på kva plass dei er på så skal eg seie det. Kexxyy: nei eg elskar og dusje eg dusjar dritofte? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja men eg trudde det berre var eplebitch som meinte det.Det er ikke snakk om hva eplefe mener, hun presentere rett og slett enkle fakta om din oppførsel og væremåte. Hun forklarte også hvorfor folk flest reagerer på umoden, bråsint, selvgod og direkte barnslig oppførsel, men jeg tror kanskje ikke du fikk det med deg. Jeg tror konklusjonen hennes var noe i nærheten av at du fikk som fortjent. Om jeg husker feil, er det fortatt en gyldig konklusjon. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Give the guy a break. *sigh* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis jeg er på den listen så blir jeg skuffet.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Give the guy a break. *sigh* Ble det for seriøst for deg? Tiss <-Kjør diskusjon til dere som ble lei seriøsiteten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei alle sammen! Woho! Forumdrama! *sikle* Jessir, vi prøver! -- clvn_tafs now playing: Daft Punk - Touch It/Technologic [2:40/5:32 @ 220 kbps] Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei Batnobbit, jeg har alltid likt deg! du virker kjempesnill Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 clvn: Ja men hyklarar fall ikkje i smak hoss meg, sorry ass, du er på fjerde. (eg har vel ikkje eigentleg lov å offentlegjere ei sånn liste?) men viss fok undrar på kva plass dei er på så skal eg seie det. Kexxyy: nei eg elskar og dusje eg dusjar dritofte? Har jeg fått en plass? Har jeg? heeeelt malapropo: En person som pusser tenner en gang i uken vil nok bli skydd på grunn av lukten uansett hvor ofte han/hun dusjer tror jeg. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tiss <-Kjør diskusjon til dere som ble lei seriøsiteten. Hah, seriøsiteten Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 1: eplefe/kitty 2: eplefe/kitty 3: ? 4: clvn 5: ? Vi trenger å vite det, Schnell! Gi det til oss Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vi sparer sikkert mye tid og mange poster, hvis Schnell bare poster hele lista si Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 clvn_tafs now playing: Daft Punk - Touch It/Technologic [2:40/5:32 @ 220 kbps] Daft Punk er frikings fantastisk. Eplefe NP: The Cure » Disintegration » Pictures of you Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tiss <-Kjør diskusjon til dere som ble lei seriøsiteten. Hah, seriøsiteten Klart det. Jeg står for det jeg har sagt Noen som vet om noen typer vekkeklokker til PC? Som spiller høy lyd og kan vekke meg slik at fraværet går ned? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 NgZ. Ja du hadde fyrsteplassen ei stund men så tok Eplefe og Loveless deg igjen, så du har havna på ein andreplass. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 1: eplefe/kitty2: eplefe/kitty 3: ? 4: clvn 5: ? Vi trenger å vite det, Schnell! Gi det til oss Jeg nøyer meg ikke med noe dårligere enn 3. plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg