Gar0 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg vil ha juleferie! er sliten etter all jobbinga, ghraag syns fortsatt at du kan synge for meg. men når er du i ski etterpå btw? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 *Gjeeeesp* Da er det snart matte... Orker.. ikke.. ha.. matte..... Somebody save me! Slutt å klag, jeg har en hel dag emd matte idag Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg vil ha juleferie! er sliten etter all jobbinga, ghraag syns fortsatt at du kan synge for meg. men når er du i ski etterpå btw? Veit ikke om jeg orker -.-" Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er så vanvittig glad jeg slipper mer matte Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hadebra folks! BB^^ Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 åssen går d med warlocken forresten mikkel? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 *le* Katta tisset på gulvet nede og i morgest så ble jeg anklaget for at det var jeg som hadde tisset på gulvet! Tulling. Jeg lurte på om du hadde tatt med deg en bikkje ned eller noe. Hvorfor skulle du pisse i skapet mitt? XD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Syns jeg hører deg "SLUTT OG PISS I SKAPET MITT, NÅ ER JEG LEI AV DET" :!: Du må ha kontroll på han B-Real Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Står opp midt på natta og pisser i skapet, liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Samme som jeg det. Beste som er, er å stå opp midt på natta å pisse i komfyren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor skulle du pisse i skapet mitt? XDKanskje jeg var en hund i søvne og tenkte at jeg skulle markere mitt territorium? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg pisset oppi legoklosskassa vår en gang. Ikke fullt så festlig da jeg lekte med lego sammen med storebror dagen etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Å markere teritoriet sitt ved å pisse som menneske er vel heller ikke så dumt. I alle fall ikke innen husets 4 vegger. Dama og resten av folka tenker "æææsj. Der vil i alle fall ikke jeg sitte, der som du har pissa" og vips har du erobret nok et hjørne i huset du kan sitte i fred i ^^, Endret 3. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eller man kan gå så langt som og drite i et hjørne...da er det ihvertfall ditt:P Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Å markere teritoriet sitt ved å pisse som menneske er vel heller ikke så dumt. I alle fall ikke innen husets 4 vegger. Dama og resten av folka tenker "æææsj. Der vil i alle fall ikke jeg sitte, der som du har pissa" og vips har du erobret nok et hjørne i huset du kan sitte i fred i ^^, Jeg vet ikke med deg, men jeg synes ikke det er særlig kult å sitte i mitt eget piss uansett hvor det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Å markere teritoriet sitt ved å pisse som menneske er vel heller ikke så dumt. I alle fall ikke innen husets 4 vegger. Dama og resten av folka tenker "æææsj. Der vil i alle fall ikke jeg sitte, der som du har pissa" og vips har du erobret nok et hjørne i huset du kan sitte i fred i ^^, Nåvel, hva om personen ikke vil sitte der han selv har pisset, hva gjør man da? Til slutt må en ha pisset seg selv ut av huset.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 herregud :!: vi får kjøre videre(bakover?) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei... FireFoxen min er ikke oe glad i forumet i kveld. Og jeg er ikke noe glad i IE så da blir jeg irritert. PEBCAC? God morgen forresten. Da jeg kom på jobb i dag så var strømmen borte. Ingen strøm på huset, ingen jobbing for IT-ansvarlig. Noen prøvde seg med vitser som: "Hva skal du gjøre nå som datamaskinene ikke virker? Datamaskiner er noe dritt, ikke sant?" "Vel, jeg kan i alle fall bruke penn og papir for å planlegge hva jeg skal gjøre når strømmen er tilbake. Hva gjør du når strømmen kommer tilbake? Jo, du fortsetter med penn og papir." ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg