Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Happy god morning! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Today vi can kik inn the book! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mornings, smurfeboy. ^^Noen spesiell grunn til at du har vært oppe hele natta? ^^ Sovna seks i går kveld mens jeg leste til eksamen, våkna to og klarte ikke å få sove og orka ikke begynne å lese igjen. Har sitti de siste ørten timene og hørt på Coca-Cola Christmas Theme (Holidays are coming), oversatt den til trøndersk, prøvd å finne noter så jeg kan spille den på keyboard, og lett etter "De dødes tjern" på DVD. Ganske fånyttig hele greia, ooh, så har jeg laga meg pasta carbonara og prøvd å ikke gå ut for å røyke. Har klart akkurat det bra så langt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sovna seks i går kveld mens jeg leste til eksamen, våkna to og klarte ikke å få sove og orka ikke begynne å lese igjen.Har sitti de siste ørten timene og hørt på Coca-Cola Christmas Theme (Holidays are coming), oversatt den til trøndersk, prøvd å finne noter så jeg kan spille den på keyboard, og lett etter "De dødes tjern" på DVD. Ganske fånyttig hele greia, ooh, så har jeg laga meg pasta carbonara og prøvd å ikke gå ut for å røyke. Har klart akkurat det bra så langt QFT Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Uhm, what? Hvorfor er jeg sitert for sannhet? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mornings, smurfeboy. ^^Noen spesiell grunn til at du har vært oppe hele natta? ^^ Sovna seks i går kveld mens jeg leste til eksamen, våkna to og klarte ikke å få sove og orka ikke begynne å lese igjen. Har sitti de siste ørten timene og hørt på Coca-Cola Christmas Theme (Holidays are coming), oversatt den til trøndersk, prøvd å finne noter så jeg kan spille den på keyboard, og lett etter "De dødes tjern" på DVD. Ganske fånyttig hele greia, ooh, så har jeg laga meg pasta carbonara og prøvd å ikke gå ut for å røyke. Har klart akkurat det bra så langt Hørtes sånn passelig slitsomt ut. xd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Joda, meeeen jeg overlever Jeg har jo kryssord i massevis ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.release.no/artikkel.asp?ID=2084 ?? Noe av dette kommer neste år, lover Nordisk Film Hustruer-filmene Det store spillet De dødes tjern Alle tiders kupp Deilig er fjorden Den forsvundne pølsemaker Gjest Baardsen Støv på hjernen Sønner av Norge-filmene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og med min flaks, blir det ikke De dødes tjern og Den forsvundne pølsemaker som kommer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Joda, meeeen jeg overlever Jeg har jo kryssord i massevis ^^ Kryssord, av alle ting. xd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 *addict* Jeg digger kryssord, puslespill og kabal. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg hater kryssord, puslespill og kabal. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eww, er du sånn der sosial faen, eller? Herr Kaninsen! Jeg ser deg Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Morn 4 store skiver med kneipbrød, dandert med løvtynn pepperskinke i doble lag, majones og agurk. Svelgt ned med vann som så såvidt er over frysepunktet. Sweeeeet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå er klokka snart ni, og det er pokker meg mørkt ute fremdeles. Er det rart man blir trøtt vinterstid? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke se meg! Jeg prøver liksom å gjemme meg daaa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke se meg! Jeg prøver liksom å gjemme meg daaa Du kan ikke gjemme deg for meg :O Jeg har vært flink og ikke røykt ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fliiink! Ikke ut å røyke nå heller. Gå heller og legg deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg