Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Finnes betrakteligere kjedeligere blader enn det også.

Om jeg er for sliten til å lese, har jeg en 6-binds DVD med en tørr gammel mann med altfor trange lilla (!) klær som sitter med kryssede ben og armer og snakker om gørrkjedelig anatomi med en monoton stemme.

Sadfez: Den faila litt, den venstre rubrikken på Opra og IE hadde samme grunner.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldig dere som får til å sove sånn helt uten videre. Nå har jeg liggi i senga siden 12, veksla mellom å se/høre på podcast og prøve å sove kontinuerlig, helt til jeg nå nylig ga opp og satt meg på PCen. Døgna natt til mandag og det endte med en anmerkning som lød slik "Sovnet flere ganger under fagdagen." ...ergo, jeg må få til og sovne en eller gang iløpet av natta.

...satser på å sove til kl 5.

Lenke til kommentar

Det finnes grenser hvor mye man kan sove. Her om dagen sov jeg først på ettermiddagen etter å ha døgna, og så la jeg meg for å sove på natta (til vanlig tid) igjen, for å fikse på døgnrytmen. Hadde en saftig hodepine dagen etterpå.

Natt til i dag sov jeg 2,5 timer pga. en prøve tidlig på morgenen. Dagen på universitetet var ikke over før den siste obligatoriske timen var ferdig 7 timer senere. Kroppen skrek og bar seg, men jeg måtte bare holde meg våken. Resten av ettermiddagen og kvelden forsvant til søvn, og det ville vært umulig for meg å sove før nå.

En anmerkning er ikke all verden. Trenger ikke snu om døgnet pga. det alene.

Smurfen: Foreslår at du gir han ordinære gaver de neste anledningene, så han venner seg til det igjen. Når han endelig har slått seg til ro med å pakke opp gavene foran familien sin, slår du til på nytt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Kom til å tenke på en flash-serie jeg så for en stund siden.

Han som laga den brukte sangene til bandet sitt som utgangspunkt når han laget filmene (slik at filmen ble en slags musikkvideo). Figurene var en form for stickmen, men litt tykkere. Øynene var bare ett hull i hodet. Tror de hadde en sang som het love machine. Han som hadde filmene hostet videoene på sin egen hjemmeside.

Noen som vet hva jeg tenker på?

Lenke til kommentar

Hadde batteriet på laptopen mitt holdt lengre så skulle jeg gjerne vært med, men siden det er så sent så foretrekker jeg å ligge i senga, og as we speak så ligger batteriprosenten på 7%, og den går i dvale på 6%, så før den slår seg av nå så får jeg bare si god natt folkens! :p

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en flash-serie jeg så for en stund siden.

Han som laga den brukte sangene til bandet sitt som utgangspunkt når han laget filmene (slik at filmen ble en slags musikkvideo). Figurene var en form for stickmen, men litt tykkere. Øynene var bare ett hull i hodet. Tror de hadde en sang som het love machine. Han som hadde filmene hostet videoene på sin egen hjemmeside.

Noen som vet hva jeg tenker på?

Vet akkurat hvilken du mener, men jeg husker hverken navn eller side. Har tittet rundt som en gal uten resultat.

Pm meg gjerne om du finner ut av det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...