Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Men du tvinger 1000 andre til å bruke deres på å dechiffrere kvasispråket ditt?

Du er vel ingen datamaskin? Er det noen som tvinger deg til å lese det han skriver?

<- der borte står det hvem som har skrevet innlegget. Hopp over de brukerene du ikke liker.

Vedder på at du har ei hel liste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I tillegg så har vi en blokkeringsfunksjon her på forumet. Man kan velge å blokkere innlegg fra de brukere man ikke liker. :)

Det har vi også ja, takk for påminnelsen! :)

Tror ikke jeg har brukt den til dags dato, men jeg plages kanskje ikke så lett av trivielle ting som skrift på en skjerm.

I motsetning til mange andre på dette forumet... :wee:

Lenke til kommentar
<- der borte står det hvem som har skrevet innlegget. Hopp over de brukerene du ikke liker.
I tillegg så har vi en blokkeringsfunksjon her på forumet. Man kan velge å blokkere innlegg fra de brukere man ikke liker. :)
Ja, for ingen er så nysgjerrige at de trykker "Vis innlegg" i hvert fall. Gidd å forsvare et menneske kun for å forsvare det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Det gjer eg vel ikkje? :(

Det i hvert fall usmart å være så nimme på som du er.

lol, greit eg innrømm, eg brant meg litt på dei to orda men eg gidd ikkje bruke halve livet mitt på å rette grammatikk

En grei prioritering, viktig å gjøre plass til ting som er viktigere i livet enn å gjøre seg forstått :) Det får man bare bruk for på skolen uansett, heldigvis.

Lenke til kommentar
En grei prioritering, viktig å gjøre plass til ting som er viktigere i livet enn å gjøre seg forstått :) Det får man bare bruk for på skolen uansett, heldigvis.
Det er slemt gjort å være sarkastisk mot folk som ikke har evne til å forstå det. ^^
Lenke til kommentar
Dessverre blir man nysgjerrig, og lurer på hva idiotene på ignoreringslisten kan ha skrevet denne gangen. Jeg har prøvd å bruke den, en det funket dårlig.

Blokkerte han gjøken som ga viruslink, men dum som jeg er måtte jeg såklart sjekke alle andre innlegg, kunne jo hende det var verdt å lese...

Døø nyssgjerrighet.

Schnell, hvis du driter i å lese innleggene våre kan du istedet for å prøve å uttrykke deg, ta og dunke hodet i tastaturet og rulle det fra side til side. Da sparer du grenseløst med tid!

Så temaet er nå hvem Schnell ikke liker? :!:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Men greitt, eg skal prøve og forbedre språket mitt då, visste ikkje at folk irriterte seg så mykje. men eg kan fortsatt ikkje forstå kva eg har gjort for at så mange folk mislik meg :(
Eplefe har jo sagt det til deg mange ganger. :wee:
Lenke til kommentar
Men greitt, eg skal prøve og forbedre språket mitt då, visste ikkje at folk irriterte seg så mykje. men eg kan fortsatt ikkje forstå kva eg har gjort for at så mange folk mislik meg :(

Jeg vil tro din harde innsats i 'hundritt-tråden' har fått en god del til å mislike deg :p

tragisk å mislike noken berre fordi eg har andre meiningar enn fleirtalet ass!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Når du bevisst går inn for å gi faen i om folk skjønner hva du sier eller ikke (fordi du har bedre ting å gjøre på) er det det ofte en lei konsekvens at folk blir provosert av det etter hvert :) Så får du finne ut hva du foretrekker - la vær å sjekke skrivingen din, eller bruke vinter og vår på å forklare hva du mener.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...