Arinomi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vi studenter er alkoholiserte jævler. Dette slutter når vi tar en eksamen, aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Blåååååfjeeeelll!! Nå er det bare 7 minutter igjen folkens! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Når sant skal sies blir det nok en øl på meg i kveld også. Må få testet noen av disse juleølene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Julen handler om alkohol, døde dyr og tilfeldig julebordsex. Julen handler også om at jeg vil ha et speilreflekskamera.Amen for den der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Julen handler om alkohol, døde dyr og tilfeldig julebordsex. Julen handler også om at jeg vil ha et speilreflekskamera.Amen for den der. Hvorfor handler julen om noe man strengt talt har hele året? (For utenom den tilfeldige julebordssexen, som nødvendigvis er sesongvare.) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Flott, jeg presterte å koble ut mobilen under en firmware-oppdatering. Kan jo sende den inn, men det er svært fristende å kjøpe ny nå som skaden allerede er gjort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Resten av året handler det også om jobb og skole og sånt, mens nå er det mer tid til alkohol og dyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Blåååååfjeeeelll!! Nå er det bare 7 minutter igjen folkens! Skjerpings. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Daniel Duppsko fra allemannsland, liker å plaske med bena i vann. I vann, parafin og en kanne bensin, så skoen blir skinnende blank og fin. Er dette hele sangen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Yes! Første gang på lenge jeg har blitt spurt om legitimasjon på butikken. Må ha vært eksamensskjegget. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Every little thing she does is magic! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Daniel Duppsko fra allemannsland,liker å plaske med bena i vann. I vann, parafin og en kanne bensin, så skoen blir skinnende blank og fin. Er dette hele sangen? Tror det ja. Den svenske utgaven har visst med noe vin i steden for bensin. redigert: var visst ikke bensin som var erstattet: Daniel Doppsko i Sålunda stad doppa´ sin sko i jag vet inte vad Vatten ooch vin och en dunk bensin åh vad min sko ska bli blank och fin! Endret 2. desember 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 D-d-d e bære lækkert. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Daniel Duppsko fra allemannsland,liker å plaske med bena i vann. I vann, parafin og en kanne bensin, så skoen blir skinnende blank og fin. Er dette hele sangen? Tror det ja. Den svenske utgaven har visst med noe vin i steden for bensin. redigert: var visst ikke bensin som var erstattet: Daniel Doppsko i Sålunda stad doppa´ sin sko i jag vet inte vad Vatten ooch vin och en dunk bensin åh vad min sko ska bli blank och fin! Det er genialt, genialt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Akkurat brukt 15 minutter av livet mitt på snømåking. Jeg har en anelse om at det blir mer av det i morgen. Koselig egentlig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Snø er kooos! Jeg vil ut å lage snømann! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Snemåking er bare prakk. Jeg avskyr det, glad jeg slipper det nå som jeg har flytta hjemmefra og det står i kontrakten at huseieren skal gjøre det ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som er supergode i sannsynlighet her som tilfeligvis vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg lager middag og kjøttkakene er all over the place Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg