Stoop kid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Og når ble kabinett dyrt? Blir som å si at spaghettipakka mi kosta 5 ganger så mye som en tyggis. Endret 2. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kanskje hun/han/det er en spamzombiebot. Jeg tenkte jeg at jeg kunne skrivd: "stryk det som passer", men du gjorde det for meg. THÆNK U. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Her var det liv... Nesten så jeg våkner opp fra de døde. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hei alle sammen Hvordan går det med folket? Nora beibi! GTA IV sendes ifra absoluttspill.no idag, så da har jeg det nok i morgen tidlig. :o Edit, kanskje ikke tidlig, men senere på dagen. Endret 2. desember 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er bare et spill som duger i disse juletider, og det er Mirror's Edge. Spillet (Uteområdene riktignok) er stort sett hvite, med en dæsj rødt i. XP Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er bare et spill som duger i disse juletider, og det er Mirror's Edge. Spillet (Uteområdene riktignok) er stort sett hvite, med en dæsj rødt i. XP Synd det er for konsollfags only. /me runs. xd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Spill er fail i jula. Well said. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Å si "fail" bryter med julestemningen. Må ikke bruke slike negativt ladde ord. Handler ikke julen om å være hyggelig med hverandre da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Å si "fail" bryter med julestemningen. Må ikke bruke slike negativt ladde ord. Handler ikke julen om å være hyggelig med hverandre da? Julen handler også om snop, men det innlegget var fortsatt alt for sukkersøtt for min smak. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 mmmm. Pepperkake! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 mmmm. Pepperkake! Vil ha! Mangler middag, så må en tur på butikken uansett. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Å si "fail" bryter med julestemningen. Må ikke bruke slike negativt ladde ord. Handler ikke julen om å være hyggelig med hverandre da?Nei. Den handler om aquavit, konjakk og stekt gris for min del. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nejj nå går jeg ut... Skal skjekke om hunnkaninen min faktisk er jente, for den oppfører seg som en gutt.... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Å si "fail" bryter med julestemningen. Må ikke bruke slike negativt ladde ord. Handler ikke julen om å være hyggelig med hverandre da?Nei. Den handler om aquavit, konjakk og stekt gris for min del. Vel, hver sin mening. For min del handler ikke julen om en skit. Jeg er vel med på familiebesøkene for familiens del (og gir andre presanger). Men selv legger jeg ikke noe mening i juletiden. Den kommer og den går. Ganske enkelt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Julen for meg handler stort sett om å besøke familien, spise god mat og feste med gamle venner jeg ikke har sett på årevis. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Null snø ødelegger for min del den lille julestemninga jeg hadde. Skjønner ikke hvordan de kan feire jul i varmere strøk. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja. Det blir mye bedre julestemning om det er snø ute. Og da kan man jo gå ut og hoppe og tulle litt rundt før middagen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja. Det blir mye bedre julestemning om det er snø ute. Og da kan man jo gå ut og hoppe og tulle litt rundt før middagen <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg