No Matter What You Say Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Men å poste bare for postcount er jo egentlig ganske teit?Korrekt. Men det er hans liv. Hva har det med saken å gjøre? Det er jo DS som skriver disse innleggene fra fortiden. Endret 2. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Stakkars deg... Ikke ebuddy en gang? Skype Men nuh er det heimatt ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Faen, sjokoladen fra kalender'n min smaker ikke noe godt. Smaker gammel sjokolade med papp. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei alle sammen Hvordan går det med folket? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ehm.. forventet noe annet? Alle kalendersjokolader smaker jo dritt. Derfor lager vi en selv med goood sjokolade -- Det står bra til med folket her sikkert. Sitter på jobb og får ikke gjort stort siden dere maser sånn! Endret 2. desember 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 han er noob^^ han vet ikke åssen han går rundt sperren selvom han er admin XD Kanskje han bare vil beholde jobben? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan står det til med deg da Nora90? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei alle sammen Hvordan går det med folket? Her e de berre lekkert! Hvor har du vært i det siste? Sitter på jobb og får ikke gjort stort siden dere maser sånn! "Den nye Forumkaféen - En post og du er hekta!" Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ja det har endten noe med forumkaféen eller noe med jobben å gjøre definitivt Svarte, nå har jeg lyst på en trekant! En toblerone eller noe. Hvor er nærmere butikk fra Fornebu? Fra ved siden av den nye stadionen. Endret 2. desember 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hva jobber du med? Utarbeiding og masseberegning av terrengmodeller. I og for seg ganske arti, men ikke når du driver med samme modellen i fire uker... blir litt lei. Endret 2. desember 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei alle sammen Hvordan går det med folket? lenge sida du var på DNFK Går bra med meg, der da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er så død....Nei, du lever. Døde folk kan ikke poste. Med mindre de er zombier da. Er du zombie? Utarbeiding og masseberegning av terrengmodeller. I og for seg ganske arti, men ikke når du driver med samme modellen i fire uker... blir litt lei.Det høres... teoretisk ut. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tja.. jeg sitter jo her med dataen hele dagen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er så død....Nei, du lever. Døde folk kan ikke poste. Med mindre de er zombier da. Er du zombie? Muligens Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er så død....Nei, du lever. Døde folk kan ikke poste. Med mindre de er zombier da. Er du zombie? Kanskje hun/han/det er en spamzombiebot. :ermm: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Harde pakker? Meget harde pakker æn vått is dætt ju hævv årderd? Vannkjøling verdt mer enn gjennomsnittet her tjener på en måned Kommer worklog snart. Så, liek.. 20 000kr med vannkjøling? Formulerte meg litt galt ..kjølingen koster dog 5-7 ganger mer enn selve kabinettet Endret 2. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er så død....Nei, du lever. Døde folk kan ikke poste. Med mindre de er zombier da. Er du zombie? Kanskje hun/han/det er en spamzombiebot. :ermm: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg