NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nabben er vel Naboen som igjen er en pub hvilket tilsier at Runa må stikke etter et gitt tidspunkt? Du sier noe der ... Kinkig situasjon, er det lenge til hun blir atten da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Innleggstelleren min er stuck, HVEM ER INNLEGGSTELLEROMETERANSVARLIG? Kan det være det at du poster i OT Hvor skal jeg poste for å oppnå den innleggsrespekten jeg fortjener? Alle steder som ikke er off topic Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dadam! Jeg er tilake! ..etter å ha brukt evig lang tid hjem fra skolen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da var synsundersøkelse bestilt til i morgen. Når alle rundt meg gjør meg oppmerksom på at jeg må vei å teste, så får man vel bare gi etter for presset. De kommer garantert til å opplyse om at jeg må ha briller.. Jaja. One step closer to the mainstream nerd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvor skal jeg poste for å oppnå den innleggsrespekten jeg fortjener?Helse, Samliv og seksualitet er der man lettest kan bygge opp postcount på meningsløse innlegg. Skal du derimot få respekt så poster du i politikk eller religion. Merk at de ofte krever kilder i politikkdelen. Det gjør de i historie-forumet også. Snedige ting du lurer på-tråden kan også hjelpe til å bygge postcount. Ellers så kan du kommentere artiklene på hw, akam, gamer og amobil. Det krever heller ikke så mye innsats. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Earthworm-Jim: Hvorfor/hvordan har Datasmurf greid å endre alle innleggene dine, og det igår Oo Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 kanin33 ghraag lette etter deg. du får sende han en PM eller noe Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men å poste bare for postcount er jo egentlig ganske teit? Finnes det forresten statestikk over brillebrukere opp gjennom tiden? Synes det blir bare flere og flere med briller... Eller er det kanskje bare færre som bruker linser nå siden briller har blitt "kult"? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Earthworm-Jim: Hvorfor/hvordan har Datasmurf greid å endre alle innleggene dine, og det igår Oo hehe....signature mate...signatur :!: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 kanin33 ghraag lette etter deg. du får sende han en PM eller noe Har fått svar xD Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Earthworm-Jim: Hvorfor/hvordan har Datasmurf greid å endre alle innleggene dine, og det igår Oo hehe....signature mate...signatur :!: Jeg er ikke sikker på hvordan han gjør det, meg jeg har en mistanke om at han benytter seg av det nyeste innen nanoteknologi.... Endret 2. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men å poste bare for postcount er jo egentlig ganske teit?Korrekt. Men det er hans liv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Earthworm-Jim: Hvorfor/hvordan har Datasmurf greid å endre alle innleggene dine, og det igår Oo hehe....signature mate...signatur :!: Åja Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Der var du jo! Du har ikke lagt meg til da :/ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 aah. Nanoteknologi Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Der var du jo! Du har ikke lagt meg til da :/ Noes.. Im notz at homez yetz ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har du ikke msn på jobben? :O Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 han er noob^^ han vet ikke åssen han går rundt sperren selvom han er admin XD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har du ikke msn på jobben? :O Noes >< Its blockeded.. Så jeg har skype istedet han er noob^^ han vet ikke åssen han går rundt sperren selvom han er admin XD Gidder ikke, din kjøttkækk Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Stakkars deg... Ikke ebuddy en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg