NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han traff. Heldigvis. Var kjekt å treffe deg, da. Nå har jeg to syke babyer på fire måneder på hendene, samt at mitt nærvær blir krevd på telefon og msn. Det beste/verste er at det ikke plager meg. Synes ikke det er så ille. Det var godt å høre, ellers hadde dere måttet kjøre rundt. I like måde, det ble jo riktig så hyggelig. Nå slipper du å leve i illusjonen om at jeg er høyere enn jeg er også. ^^ Dessuten så var jo Mary Poppins, han som jeg ikke husker hva heter, Tobben og Runa også hyggelige folk. Vi får lure med oss noen fler og invadere Naboen neste gang dere kommer til byen. Samebror: Jeg takler seriøst ikke håret hans Der ser man hvordan man blir av å drikke rød julebrus. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hmm. Jobber i Moss Så er litt stress akkurat i dag ^^Men skal på kino på onsdag. Kan høre om det er muligheter for å flytte kinobesøket til Oslo ? Den er grei Edit: Lala quote.. Heh, kino starter klokka 6 i Ski -.-" Barf. Jeg er ferdig på jobb 15. Er i Oslo 16.05, må ta 16.48 toget så jeg rekker filmen Stress xD Har ikke lyst til å komme til Ski da ? Joine Madagaskar 2 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå har jeg lest gjennom hele "Vil tidsreiser bli mulig?"-topicen.. Noen som anbefaler noe annet interessant å lese? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hmmm... Du kan gå gjennom bildekrig-tråden! Spesielt side 199 og 200 er særdeles morsomme! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Heh, kino starter klokka 6 i Ski -.-" Barf. Jeg er ferdig på jobb 15. Er i Oslo 16.05, må ta 16.48 toget så jeg rekker filmen Stress xD Har ikke lyst til å komme til Ski da ? Joine Madagaskar 2 Joda, kan jo det.. Har vært på kino der før jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg kjeder meg på skolen Oo Kanin33: Gøy lesing Endret 2. desember 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kjeder meg på skolen Oo Kanin33: Gøy lesing Hahahhahah! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kjeder meg på skolen Oo Kanin33: Gøy lesing Like bra enda den der Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da var timen ferdig.. Hadebra alle sammen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han traff. Heldigvis. Var kjekt å treffe deg, da. Nå har jeg to syke babyer på fire måneder på hendene, samt at mitt nærvær blir krevd på telefon og msn. Det beste/verste er at det ikke plager meg. Synes ikke det er så ille. Det var godt å høre, ellers hadde dere måttet kjøre rundt. I like måde, det ble jo riktig så hyggelig. Nå slipper du å leve i illusjonen om at jeg er høyere enn jeg er også. ^^ Dessuten så var jo Mary Poppins, han som jeg ikke husker hva heter, Tobben og Runa også hyggelige folk. Vi får lure med oss noen fler og invadere Naboen neste gang dere kommer til byen. Mads var det du tenkte på. Runa er forøvrig under atten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kjeder meg på skolen Oo Kanin33: Gøy lesing Leste gjennom hele. EPIC thread! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kjeder meg på skolen Oo Kanin33: Gøy lesing Leste gjennom hele. EPIC thread! Som jeg pleier å si: Aldri ikke-morsomt! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Mads var det du tenkte på. Det var det ja! Runa er forøvrig under atten. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nabben er vel Naboen som igjen er en pub hvilket tilsier at Runa må stikke etter et gitt tidspunkt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Your item cleared customs in NORWAY at 9:38 AM on December 2, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Your item cleared customs in NORWAY at 9:38 AM on December 2, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. Harde pakker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Your item cleared customs in NORWAY at 9:38 AM on December 2, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. æn vått is dætt ju hævv årderd? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kjeder meg på skolen Oo Kanin33: Gøy lesing Hahahhahah! Schnell EPIC thread Hahahaha Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som kjenner Kanin IRL? XD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som kjenner Kanin IRL? XD Har henne på msn Veldig hyggelig person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg