Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, er så lei den. :thumbdown: Coca-Cola-sangen, altså.

Hvordan kan du bli lei? :O

For et par år siden hørte jeg på den 24 dager i strekk uten å bli lei :p

Planen var å gjøre det samme i år.

Speaking of julekalender.

Kva følgjer folk med på i år?

Ingenting på TV siden jeg ikke har TV-kanaler, men tenkte å hente med meg Jul i Skomakergata og The Julekalender på DVD når jeg drar hjem i helga, samt at jeg har alt for mye på nettet :p

Lenke til kommentar

Nå har bare musa bestemt seg for å fryse Resten av pcen ser ut til å funke som normalt. Tastaturet funker..

Fikk problemet etter at jeg tok med meg pcen til mamma idag, hadde dog vasket musa med en våtserviet rett før jeg dro.

Har også bytta fra et PS/2 til USB tastatur idag. (musa er USB)

___

Håper det fikser seg selv :p

Endret av Terje92
Lenke til kommentar

Jingle Bell Rock er jo den ultimate. Herre min, blir helt varm, mye av det er kanskje fordi jeg væter meg av glede når jeg hører sangen.

Jingle around the clooooock... :love:

EDIT: Gleder meg til julefilmene setter inn på TV! Alene hjemme er jo helt fantastisk førjulskos. Er ikke så mye kalendermenneske, men Nissene På Låven må sees hver dag.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Dama har bursdag to dager før julaften. Hva gjør jeg, og hvordan gjør jeg det?

:)

Du later som at du glemmer bursdagen og får en sur kjerring før julaften, men så. På julaften skyter du i vei et skikkelig kalas og gir henne en superduper forlovelsesring (hvis du ikke er gift eller forlovet fra før).

Lenke til kommentar
Dama har bursdag to dager før julaften. Hva gjør jeg, og hvordan gjør jeg det?

:)

Du later som at du glemmer bursdagen og får en sur kjerring før julaften, men så. På julaften skyter du i vei et skikkelig kalas og gir henne en superduper forlovelsesring (hvis du ikke er gift eller forlovet fra før).

Eventuelt en stripper.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...