Fløffy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg elsker Coca-Cola Christmas Theme. Blir aldri lei! Ja, jo. Er ok den Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da var årets første julekalender spist opp. Sjokoladen er så sykt digg! Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Nei, er så lei den. Coca-Cola-sangen, altså. Endret 1. desember 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Speaking of julekalender. Kva følgjer folk med på i år? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 The Julekalender og Jul i Blåfjell. 8D Ooooog på intarwebz er det hw, akam, amobil, nsb, kondomeriet (for a fact!) oooog... jeg har glemt noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Produsenten av GTA har lagt ut 1 og 2 til nedlasting. For et år eller to siden, ja Yay.Jeg har fri på ettermiddagene denne uken! Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 The Julekalender. Jul i Blåfjell gidder jeg ikke å se på. Var så fan av det da jeg var liten at jeg er gått lei. Har til og med en egen CD med alle sangene på. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da var årets første julekalender spist opp. Sjokoladen er så sykt digg! Den ble spist opp på fredag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, er så lei den. Coca-Cola-sangen, altså. Hvordan kan du bli lei? :O For et par år siden hørte jeg på den 24 dager i strekk uten å bli lei Planen var å gjøre det samme i år. Speaking of julekalender.Kva følgjer folk med på i år? Ingenting på TV siden jeg ikke har TV-kanaler, men tenkte å hente med meg Jul i Skomakergata og The Julekalender på DVD når jeg drar hjem i helga, samt at jeg har alt for mye på nettet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Produsenten av GTA har lagt ut 1 og 2 til nedlasting. For et år eller to siden, ja Jeg nevnte ikke tidspunkt! Nei, men altså, jeg hadde ikke fått det med meg før nå. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Nå har bare musa bestemt seg for å fryse Resten av pcen ser ut til å funke som normalt. Tastaturet funker.. Fikk problemet etter at jeg tok med meg pcen til mamma idag, hadde dog vasket musa med en våtserviet rett før jeg dro. Har også bytta fra et PS/2 til USB tastatur idag. (musa er USB) ___ Håper det fikser seg selv Endret 1. desember 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jingle Bell Rock er jo den ultimate. Herre min, blir helt varm, mye av det er kanskje fordi jeg væter meg av glede når jeg hører sangen. Jingle around the clooooock... EDIT: Gleder meg til julefilmene setter inn på TV! Alene hjemme er jo helt fantastisk førjulskos. Er ikke så mye kalendermenneske, men Nissene På Låven må sees hver dag. Endret 1. desember 2008 av Binko Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Uff, den er jeg også lei. (Altfor pessimistisk i dag. Beklager) Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jingle Bell Rock eller Nissene På Låven? Er forsåvidt lov av NPL selv, men det hjelper ikke. Er det juletid, så ER det juletid. Btw; Me, I want a hooooola hooop Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Herregud, Ali G in da house er fantastisk! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Oiii nå er det top model! *se på mens hun sulter seg selv* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Møkkajobber på Discovery, foretrekker det gitt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dama har bursdag to dager før julaften. Hva gjør jeg, og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dama har bursdag to dager før julaften. Hva gjør jeg, og hvordan gjør jeg det? Du later som at du glemmer bursdagen og får en sur kjerring før julaften, men så. På julaften skyter du i vei et skikkelig kalas og gir henne en superduper forlovelsesring (hvis du ikke er gift eller forlovet fra før). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dama har bursdag to dager før julaften. Hva gjør jeg, og hvordan gjør jeg det? Du later som at du glemmer bursdagen og får en sur kjerring før julaften, men så. På julaften skyter du i vei et skikkelig kalas og gir henne en superduper forlovelsesring (hvis du ikke er gift eller forlovet fra før). Eventuelt en stripper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg