Demonfudge Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har verken sjokolade eller kos jeg. Men jeg isolerer et vindu da. Det er jo litt kos i seg selv. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan sende sjokolade i posten! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det tar så lang tid. Anyways, kos framfor sjokolade da. En kombinasjon av de to er jo også greit vil jeg tro. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Te eller gløgg! Nam. Når vi først snakker om gløgg. I dag på butikken fikk pappa med seg en gratis pakke juleyoughurt fra Tine. Huff og huff. Er vanligvis ikke kresen, men ærlig talt. Dette er de fire smakene man kan velge mellom: - Rom/rosiner. - Fiken - Gløgg - Ingefær Disse tingene er greie hver for seg (bortsett fra fiken og rom) Men ikke i youghurt! Endret 1. desember 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hahah! De har vi også, de smaker EKKELT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 lol, teh fcuK? De lager de særeste yoghurt-smaker Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå er det JUUUL! Et kvarter til blåfjell!!! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja jeg skal se Jeg gikk nettop glipp av The julekalender, glemte det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kjempehyggelig å høre alt det koselige dere gjør mens jeg må sitter her inne på jobb og "jobbe" i en time til Gleder meg til helgen!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå er det JUUUL! Et kvarter til blåfjell!!! Bra bruk av lisenspengene . På tredje året. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som opplever at hw nettverk er tregt ? Alt annet går fort mens her hos meg går det veldig tregt Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja jeg skal se Jeg gikk nettop glipp av The julekalender, glemte det Det gjorde ikke jeg, så det e no bærre lækkert. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som opplever at hw nettverk er tregt ? Alt annet går fort mens her hos meg går det veldig tregt Ja, henger seg innimellom. Plagsomt til tider. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 The Julekalender skuffet really. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da var man hjemme. Det var jammen meg en lang dag på universitetet. Kun to skoledager igjen før juleferien dog. \o/ Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 The Julekalender skuffet really. Å? Jeg liker det. Gikk for første gang i 1994. Er en gammel serie. Da er det jo klart at bildekvaliteten ikke er god. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå hører jeg lillebroren min sitter og ser på Blåfjell i stua The christmas is heeere! The Julekalender skuffet really. Å? Jeg liker det. Gikk for første gang i 1994. Er en gammel serie. Da er det jo klart at bildekvaliteten ikke er god. Var ikke bildekvaliteten. Først og fremst er episodene altfor korte.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Møkkapc! Her skal jeg sitte på tog i hele natt. Og så prøver jeg å kopiere over noen serier til eksterne harddisken så jeg har noe å se på, men maskina har bestemt seg for at i dag så har den ikke USB2.0 I dag har vi bare USB1.1 Trenger jeg å fortelle dere at det går sirup? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kom Blåååne, kom jente kom guut! Snart kommer jule til blååfjell! Klinger i hei, klinger i lii! Hei ho må denne dagen bli god, den føørste dagen i blååååfjeeell!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg