Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LANGT over... er nå rushet starter...

jepp... folk kommer hjem fra skole og jobb nå :)

mhm, det jeg tenkte på :p

over 100 sider innen klokken 21 tror jeg ;)

LANGT over... er nå rushet starter... :p

Ingen som vet om det er cyanid i røyk (dette er ikke ett spm om hvor man får tak i farlige stoffer, kun om det ER farlige stoffer i noe :innocent: )

ok 200 da :D

Det er mer sannsynlig... ;)

Lenke til kommentar
btw holder med en quote :p

Var det meg du siktet til? Her i kafèen kommer jeg til å quote innlegget rett over meg. Det går så fort her at det plutselig kan være 3-4 innlegg mellom et spm. og mitt svar.

du quotet meg to ganger :p

vell vell det må jeg si , det var på side 25 når jeg la meg i går , og side 70 nå .

det er 45 sider 17 timer det .

så hvem har lest alt og kan oppsumere de siste 45 sidene for meg :D

Lenke til kommentar
hmm, da var det sikkert ammoniak... men er ikke det ett sånn sterkt vaskemiddel eller noe? :p

Brukes hyppig i gjødsel og til å desinfisere f.eks drikkevann, i alle fall. Er vel muligens brukt som blekemiddel i noen vaskepreparater...

Giftigheten er avhengig av hvilken forbindelse det er snakk om da.

Det er helt sant. Men jeg tror ikke de hadde puttet cyanid i sigaretter, om man da røyker 20 om dagen burde man stryke med fortere enn kreften rekker å ta grep. :wee:

Lenke til kommentar
Fordi kjemisk krigføring er spennende^^.

hvor får man tak i den gassen? men har du noen kunskaper om en gift som man ikke trenger mer enn ett par dråper for og drepe, og virker ganske raskt?

jeg lager sån gass med kroppen min hele tiden ....

Bare jeg som er litt usikker på hva som skal postes i sosialt og ot-baren?

er det sosialt post her , er det uten mål og mening med med interesse for andre ot-baren , hvis det er litt seriøst og mot formodning ikke har en kategori enda annet

Lenke til kommentar
Hi hi. Ja, det hadde jo vært sært om de gjorde det. Da hadde mamma vært død for lenge siden.

Ja, og det vil vi jo ikke ha noe av!

jeg lager sån gass med kroppen min hele tiden ....

Håper ikke metangasser du produserer inni deg er såpass dødelig. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...