henbruas Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg liker signaturen din, Pac-Man. Har en T-skjorte som sier omtrent det samme. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå har jeg snart mulighhet for å endre nick, skal Ballus beholdes, eller skal jeg endre tilbake til Tee_c? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen andre her som er klar med juleavatar til i morgen? Kanskje noen som allerede har lastet opp juleavataren? Blir i hvertfall morsomt å se om folk greier å få laget litt julestemning på forumet. Juleavatar-konkurransen begynner jo også snart. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vi har slengt opp julepynt i kveld Med Mr. Hankey's Christmas Classics som soundtrack. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå har jeg snart mulighhet for å endre nick, skal Ballus beholdes, eller skal jeg endre tilbake til Tee_c? Tee_C, helt klart. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kunne du ikke gått tilbake til den avataren, forresten? Neh, no need. Forandring er kos. Men, da stakk jeg. Adjø! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Tja, synes Ballus var ålreit nick jeg. Og folk som skifter nick hele tiden er jo umulig å kjenne igjen på forumet. Endret 30. november 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kunne du ikke gått tilbake til den avataren, forresten? Neh, no need. Forandring er kos. Men, da stakk jeg. Adjø! For meg vil du alltid være Demille, evt. Mirna. Snorre, jeg vet ikke om jeg orker å gjøre noe julete ut av dragen altså Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er klar over det, er så mange som kjenner meg som ballus nowadays... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 You make a valid argument there Computersmurfen. Men nei, du kan jo alltids skifte dragen ut med noe julete og skifte tilbake til dragen etter julen er over? Noe slikt jeg har i planene. Dog, jeg går tilbake til mitt gamle Calvin&Hobbes-image. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen andre her som er klar med juleavatar til i morgen? Kanskje noen som allerede har lastet opp juleavataren? Blir i hvertfall morsomt å se om folk greier å få laget litt julestemning på forumet. Juleavatar-konkurransen begynner jo også snart. Jeg har julesokkavatar ^^ Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Se filmen hos Youtube Manah Manah Tror jeg stopper på 50 siffer av pi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da tjuvstarter jeg noen minutter med min juleavatar. PS, jeg forbinder julen (som er en vikingsk feiring av vintersolverv) med snø og snømenn mer enn julenisser. Også liker jeg Tommy og Tigern vanvittig godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, jeg vet hvilken jeg skal bruke så Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da tjuvstarter jeg noen minutter med min juleavatar. PS, jeg forbinder julen (som er en vikingsk feiring av vintersolverv) med snø og snømenn mer enn julenisser. Også liker jeg Tommy og Tigern vanvittig godt. den støtter den . stort fan av tommy og tigern. og snømenn er kule Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen andre her som er klar med juleavatar til i morgen? Kanskje noen som allerede har lastet opp juleavataren? Blir i hvertfall morsomt å se om folk greier å få laget litt julestemning på forumet. Juleavatar-konkurransen begynner jo også snart. Hm, får rote litt på eksterndisken og se om jeg finner juleavatar fra i fjor. Har ikke fått laget noe nytt i alle fall. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vurderte å lage en avatar av en dino med snøball fra TogT. Men kvaliteten på bildefilen var for dårlig og fargene for blasse. :\ Men denne avataren er nok bedre uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Holidays are coming, holidays are coming ... Always coca-cola, lurer på om jeg klarer å spille den 23-24.000 ganger til i år, sånn at jeg kan peake 50k på last.fm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Litt tidlig ute vel, CypheroN God advent ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg