danno_O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg sto opp nå. Wohei. Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^ Åååå biff. Biff med fløtegratinerte poteter, løkringer, bacon, salat og tomat. Glem ikke peppersausen. Kjøttet er medium stekt og gralalaarrrwwwlwllaaaaahhabblaarrrhg (Det skulle være Homer sine sikle-lyder) Biff :wub: Biff = Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal ALLE begynne å skifte visningsnavn nå sånn plutselig? Jeg synes jeg må sjekke visningsnavn-historikken på halvparten av folka jeg møter på gjett hvem jeg er, da :) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer da gjennomsnitt er jo faktisk grunnleggende pensum på barneskolen... og gjennomsnitt har ikke noe med karakterer og gjøre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg sto opp nå. Wohei. Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^ Pix? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Før jeg forsvinner her ifra (kan jo ikke ha uenighet her) må jeg jeg bare dele enda en liten kuriositet med dere: - Om et år og ti dager (SO6' åpningstid) vil Forumkaféen ha 680 928 innlegg, altså 34 046 sider. hei skarstad :) lolwut? faggetnick. Endret 16. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer da gjennomsnitt er jo faktisk grunnleggende pensum på barneskolen... og gjennomsnitt har ikke noe med karakterer og gjøre. Eh.. jo, når du skal finne snittet.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bra at journalister ikke har peiling på hvor i byen de befinner seg... Klarte å bomme med et par kilometer i Oslo om hvor et hus brandt. Bra jobba! Hvordan er stemningen her da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg sto opp nå. Wohei. Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^ Åååå biff. Biff med fløtegratinerte poteter, løkringer, bacon, salat og tomat. Glem ikke peppersausen. Kjøttet er medium stekt og gralalaarrrwwwlwllaaaaahhabblaarrrhg (Det skulle være Homer sine sikle-lyder) Biff :wub: *sikle* Biff er himmelsk! gjett hvem jeg er, da :) Hei, NG... (ja jeg sjekka i stad) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg hopper i dusjen. Skal i kattehuset i dag. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 gjett hvem jeg er, da :) Hei, NG... (ja jeg sjekka i stad) høhø :) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg klør i fua... Telles det som spamming? Jeg føler at forum brukere har rett til å vite det Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg klør i fua... Telles det som spamming? Jeg føler at forum brukere har rett til å vite det Ja, det er faktisk en plikt å si det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg hater dere som nevner biff. Er favorittmat nummer 1, hadde det altfor mye denne helga og er lei det . Stakkars oss sære i matveien Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Før jeg forsvinner her ifra (kan jo ikke ha uenighet her) må jeg jeg bare dele enda en liten kuriositet med dere: - Om et år og ti dager (SO6' åpningstid) vil Forumkaféen ha 680 928 innlegg, altså 34 046 sider. hei skarstad :) lolwut? faggetnick. Det riktige ordet er Faggot. Du glemte stor forbkstav samt en O. Dette blir et minus i margen får Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 gjett hvem jeg er, da NorthGarden? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg klør i fua... Telles det som spamming? Jeg føler at forum brukere har rett til å vite det Ja, det er faktisk en plikt å si det. Det var det jeg trodde, jeg sitter på kontoret med en anna dude.. Kan ikke begynne å klø villt og hemningsløst da.. Tror jeg vil bli kikket rart på.. Mer enn vanlig that is Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg sto opp nå. Wohei. Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^ Pix? Kjeften på deg ^^ L4r5: RAWR! Biff! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^ Pix? Kjeften på deg ^^ Spesielt om hun har på seg noe utringet noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 L4r5: RAWR! Biff! Og biff skal være rød i midten! Ikke sant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror jeg skal stikke og spille Tony Hawk 2. Det har jeg ikke spilt på alt for lenge. So long, tards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg