Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg sto opp nå. Wohei.

Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^

Åååå biff. Biff med fløtegratinerte poteter, løkringer, bacon, salat og tomat. Glem ikke peppersausen. Kjøttet er medium stekt og gralalaarrrwwwlwllaaaaahhabblaarrrhg (Det skulle være Homer sine sikle-lyder)

Biff :wub:

Biff = :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før jeg forsvinner her ifra (kan jo ikke ha uenighet her) må jeg jeg bare dele enda en liten kuriositet med dere:

- Om et år og ti dager (SO6' åpningstid) vil Forumkaféen ha 680 928 innlegg, altså 34 046 sider.

hei skarstad :) :) :)

lolwut?

faggetnick.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
nei espen pai, jeg lærte ikke å rekne gjennomsnitt av karaterer på barneskolen, vi hadde ikke en gang karakterer da

gjennomsnitt er jo faktisk grunnleggende pensum på barneskolen... og gjennomsnitt har ikke noe med karakterer og gjøre.

Eh.. jo, når du skal finne snittet..

Lenke til kommentar
Jeg sto opp nå. Wohei.

Det ER wohei jo! FOR! Jeg og min søster skal spise biff i dag ^^

Åååå biff. Biff med fløtegratinerte poteter, løkringer, bacon, salat og tomat. Glem ikke peppersausen. Kjøttet er medium stekt og gralalaarrrwwwlwllaaaaahhabblaarrrhg (Det skulle være Homer sine sikle-lyder)

Biff :wub:

*sikle*

Biff er himmelsk! :love:

1636141328_4e5aff5661.jpg

gjett hvem jeg er, da :) :) :)

Hei, NG... :)

(ja jeg sjekka i stad)

Lenke til kommentar
Før jeg forsvinner her ifra (kan jo ikke ha uenighet her) må jeg jeg bare dele enda en liten kuriositet med dere:

- Om et år og ti dager (SO6' åpningstid) vil Forumkaféen ha 680 928 innlegg, altså 34 046 sider.

hei skarstad :) :) :)

lolwut?

faggetnick.

Det riktige ordet er Faggot. Du glemte stor forbkstav samt en O. Dette blir et minus i margen får :)

Lenke til kommentar
Jeg klør i fua...

Telles det som spamming? Jeg føler at forum brukere har rett til å vite det

Ja, det er faktisk en plikt å si det.

Det var det jeg trodde, jeg sitter på kontoret med en anna dude.. Kan ikke begynne å klø villt og hemningsløst da.. Tror jeg vil bli kikket rart på.. Mer enn vanlig that is

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...